@Jussi907 Vastausta odotellessa kokeiles kiertää ongelma web ui:n kautta. Tässä vanhassa ketjussa on juttua muutaman vuoden takaa ja osoite, jota kautta Hubiin pääsee käsiksi. Tallenna ko sivu kotivalikkoon, kunnes sovelluksen avulla kirjautuminen onnistuu myös wifi verkossa.
Viesti koskee Android laitteita, mutta osoitehan toimii luonnollisesti myös iOS puolella
Kokeilin jo ennalta puhelimella kirjautumista web ui:n kautta, mutta antoi saman virheen. Katsotaan miten cozify hoitaa asiaa, kun laitetta jo kuitenkin käyttänyt vuodesta 2015->. Voi olla että pyytävät päivittämään.
Palaako siinä vieressä sininen valo? Loki on hiukan mystinen, joten se ei helpottane. Kun kirjaudut mobiilidatan kautta, tsekkaa se loki. Jos siellä on paljon erroreita, niin kyllähän se jostain kielii
Jep, hakee vaikka mokkulan/vast päiväksi kokeiluun jostain liikkeestä. Tällöin pääsisi jo hiukan eteenpäin, onko vika Hubissa, modeemissa vai blokkaako nettiyhteyden palvelunrajoaja tai jokin asestus. Just my two cents...
Kävin johtorumpan uudelleen lävitse ja löysin vian. Huoneessa oli seinän ethernet liittimet merkattu väärin. Vaihdoin piipun ja päivitin reitittimen niin sain cozifyn pelaamaan.
Kiitos kaikille avusta. Oletukseni uuden talon merkeistä oli siis syy tälle vialle.
Viestejä yhteensä
Lisäyksenä.
kokeiltu usealla laitteella ja vaihdettu Ethernet piuhoja. Laite kommunikoi valojen perusteella verkkoon.
Vieläkö ongelma vaivaa? Itselläni myös iOS (17) ja ei ongelmia Wi-Fi kirjautumisessa.
Oletko käyttänyt Hubin virrattomana? Voi olla vaikka muutaman minuutin ennen virran takaisin kytkemistä.
Jos tuosta ei ole apua, ota yhteys tukeen: tuki@cozify.fi. Voivat katsoa etänä, mikä on ongelmana. Laita viestiin mukaan laitteen sarjanumero.
Kokeilin pitää virrattomana mutta ei tulosta. Puolison iOS myöskään ei päästä.
Täytyy olla tukee yhteydessä.
@Jussi907 Vastausta odotellessa kokeiles kiertää ongelma web ui:n kautta. Tässä vanhassa ketjussa on juttua muutaman vuoden takaa ja osoite, jota kautta Hubiin pääsee käsiksi. Tallenna ko sivu kotivalikkoon, kunnes sovelluksen avulla kirjautuminen onnistuu myös wifi verkossa.
Viesti koskee Android laitteita, mutta osoitehan toimii luonnollisesti myös iOS puolella
https://forum.cozify.fi/discussion/1191/palvelu-alhaalla-ongelma-android-sovelluksessa-workaround-kaeytae-web-ui-ta
Moro
Kokeilin jo ennalta puhelimella kirjautumista web ui:n kautta, mutta antoi saman virheen. Katsotaan miten cozify hoitaa asiaa, kun laitetta jo kuitenkin käyttänyt vuodesta 2015->. Voi olla että pyytävät päivittämään.
Mikäs iOS versio sulla on käytössä? Cozifyn kotisivu mainitsee iOS9 version (ja siitä uudempien) olevan tuettuja.
IOS 17.2.1 joten sen perusteella pitäisi toimia.
Jos kirjautuminen ei onnistu, kannattaa varmistaa, että hubin Ethernet -yhteys toimii.
Miten saisin tuon testattua? Näkyykö log fileissä?
Palaako siinä vieressä sininen valo? Loki on hiukan mystinen, joten se ei helpottane. Kun kirjaudut mobiilidatan kautta, tsekkaa se loki. Jos siellä on paljon erroreita, niin kyllähän se jostain kielii
Ajattelin että voisit kenties varmistaa jollain toisella laitteella, että verkkoyhteys toimii.
Jep, hakee vaikka mokkulan/vast päiväksi kokeiluun jostain liikkeestä. Tällöin pääsisi jo hiukan eteenpäin, onko vika Hubissa, modeemissa vai blokkaako nettiyhteyden palvelunrajoaja tai jokin asestus. Just my two cents...
Niin, tai ottaa Ethernet piuhan irti Cozify hubista ja laittaa sen tietokoneeseen kiinni ja kokeilee toimiiko netti.
Moi
Kävin johtorumpan uudelleen lävitse ja löysin vian. Huoneessa oli seinän ethernet liittimet merkattu väärin. Vaihdoin piipun ja päivitin reitittimen niin sain cozifyn pelaamaan.
Kiitos kaikille avusta. Oletukseni uuden talon merkeistä oli siis syy tälle vialle.
Hyvä, että selvisi.
Hyvä, että vika löytyi!