mistä voisi johtua kun yritän tehdä uutta sääntöa niin app ilmoittaa että säännön tallennus epäonnistui jasäännön luonti epäonnistui.
siis en saa mitään valmistakaan sääntöa toimimaa.
herjaa aina samalla myös laitetta ei voi liittää sääntöö koska näkyvyyttä laitteella on liikaa
0
Viestejä yhteensä
Mikäli se ei auta, ota kuvakaappauksia noista tulevista ilmoituksista ja tee tiketti tukeen. Kun annat luvan, voivat he tutkia laitetta myös etänä tarvittaessa.
Kyllä pitäisi olla pääkäyttäjänä.
Itse en ole törmännyt tuollaiseen varoitustekstiin, enkä muista lukeneeni täällä palstallakaan tuosta.
kun en saa millään laitteella sääntöä toimimaan aina vaan tulee toi ilmoitus.
laitteita kokeillut liiketunnistimilla ja ovisensoreilla, mut ei vaan mikään pelaa.
laitelistalla kyllä näkee että liiketunnistin ja ovisensorit toimii.
Laitan vielä kuvan laitteist mitkä toimii laitesivulta suoraan painelemalla ja liiketunnistimella ja ovisensoreilla
täpit vilahtaa kun tulee kontaktia.
Mulle tulee tuo herja jos koitan liittää laitetta sääntöön jonka näkyvyyttä tuolla valinnalla rajoitettu.
mene ko. laitteen asetuksiin LAITTEET näkymän kautta, ja poista laitteen asetuksista "lukitse laite muiden käyttäjien muutoksilta" asetus - tämä estää laitteen käyttämisen säännöissä.
Mutta eipä toimi, kun mulla oli ne poistettu.
Jotenka minissin ohjeella alkoi pelittää kiitän
Kun saunan lämpötila 50 astetta menee hälytin päälle ja hälyttää vain kerran.
Nyt olen kokeillut kaikenlaisia sääntöjä ja teemoja, mutta kun lämpötila on mennyt 50 asteeseen menee hälytys päälle
ja hälyttää koko ajan ennenkuin lämpötila on pudonnut taas alle 50 asteen.
Mikä neuvoksi?
Itselläni saunan kylpylämpötila ilmoitus tulee tekstiviestillä. Säännön asetuksissa on kohta, jossa asetetaan aika kunnes viesti lähetetään uudelleen. Eikö tuossa hälytysmahdollisuudessa ole tuota asetusta? Entä jokin halpa 433 ovikello viritys?
Tuossa on kieltämättä se vajavaisuus, että kun on itse poissa kotoa ja muut lämmittävät saunan, minä saan ilmoituksen. Tuon ilmoituksen voisi laittaa vaikkapa valolla (päälle tai väri). Mennään nyt kuitenkin tällä.