Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Säännöt

aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
mistä voisi johtua kun yritän tehdä uutta sääntöa niin app ilmoittaa että säännön tallennus epäonnistui jasäännön luonti epäonnistui.
siis en saa mitään valmistakaan sääntöa toimimaa.
herjaa aina samalla myös laitetta ei voi liittää sääntöö koska näkyvyyttä laitteella on liikaa

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Nyt on kyllä joku bitti poikittain ja pahasti. Kokeilitko käynnistää HUB:in uudestaan? Ja oletan, että olit luomassa sääntöä ihan perusmenetelmällä eli oikean yläkulman plussa, valitaan sääntöön tulevat laitteet jne.

    Mikäli se ei auta, ota kuvakaappauksia noista tulevista ilmoituksista ja tee tiketti tukeen. Kun annat luvan, voivat he tutkia laitetta myös etänä tarvittaessa.
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    tälläistä pukkaa kun yrittää sääntöä
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi marraskuu 2018
    Ok, miltäs tuon kyseisen laitteen kohdalla näyttää? Onko jossain jokin täppä, joka estää ko laitteen liittämisen sääntöön? Oletko pääkäyttäjänä? Niin ja mikä tuo lisättävä laite oikein on?
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Lisättävä laite on pistorasia.Elikkä vaikka yrittää ajastuksella pistorasialle sääntöä tulee samanlainen ilmoitus.
    Kyllä pitäisi olla pääkäyttäjänä.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi marraskuu 2018
    Tämähän menee hankalaksi. Ja pistorasia on tuettujen laitteiden listalla? Mikä merkki ja malli? Onko sulla jotain muuta laitetta, jota voisi yrittää liittää sääntöön?

    Itse en ole törmännyt tuollaiseen varoitustekstiin, enkä muista lukeneeni täällä palstallakaan tuosta.
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Telldus merkkinen ja kyllä kaikki pistorasiat näkyy laitteet listalla ja toimii kun sieltä painelee on / off.
    kun en saa millään laitteella sääntöä toimimaan aina vaan tulee toi ilmoitus.
    laitteita kokeillut liiketunnistimilla ja ovisensoreilla, mut ei vaan mikään pelaa.
    laitelistalla kyllä näkee että liiketunnistin ja ovisensorit toimii.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    No jo on. Tee tiketti tukeen noilla samoilla tiedoilla. Kun ratkaisu löytyy, laita tänne viestiä, niin saadaan tietoa leviämään.
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Eilen laittelin kuvia ja tietoa tukeen, ootellaan mikä on ratkaisu.
    Laitan vielä kuvan laitteist mitkä toimii laitesivulta suoraan painelemalla ja liiketunnistimella ja ovisensoreilla
    täpit vilahtaa kun tulee kontaktia.
  • minissinminissin Member Viestejä: 31
    aru kirjoitti:

    tälläistä pukkaa kun yrittää sääntöä

    Ethän ole poistanut valintaa "Näytä laite muille käyttäjille" tuon laitteen asetuksista ?

    Mulle tulee tuo herja jos koitan liittää laitetta sääntöön jonka näkyvyyttä tuolla valinnalla rajoitettu.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    minissin kirjoitti:

    aru kirjoitti:

    tälläistä pukkaa kun yrittää sääntöä

    Ethän ole poistanut valintaa "Näytä laite muille käyttäjille" tuon laitteen asetuksista ?

    Mulle tulee tuo herja jos koitan liittää laitetta sääntöön jonka näkyvyyttä tuolla valinnalla rajoitettu.
    Minulla tulee tuossa kohtaa eri herja.
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Tälläinen ohje tuli cozifyn tuesta:

    mene ko. laitteen asetuksiin LAITTEET näkymän kautta, ja poista laitteen asetuksista "lukitse laite muiden käyttäjien muutoksilta" asetus - tämä estää laitteen käyttämisen säännöissä.

    Mutta eipä toimi, kun mulla oli ne poistettu.

    Jotenka minissin ohjeella alkoi pelittää
    minissin kirjoitti:

    aru kirjoitti:

    tälläistä pukkaa kun yrittää sääntöä

    Ethän ole poistanut valintaa "Näytä laite muille käyttäjille" tuon laitteen asetuksista ?

    Mulle tulee tuo herja jos koitan liittää laitetta sääntöön jonka näkyvyyttä tuolla valinnalla rajoitettu.
    kiitän

  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Miten pitäisi tehdä sääntö tai teema että sais toimimaan seuraavasti:

    Kun saunan lämpötila 50 astetta menee hälytin päälle ja hälyttää vain kerran.

    Nyt olen kokeillut kaikenlaisia sääntöjä ja teemoja, mutta kun lämpötila on mennyt 50 asteeseen menee hälytys päälle
    ja hälyttää koko ajan ennenkuin lämpötila on pudonnut taas alle 50 asteen.

    Mikä neuvoksi?
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    En tiedä onko tästä nyt jeesiä, kun minulla ei ole tuota hälytintä.
    Itselläni saunan kylpylämpötila ilmoitus tulee tekstiviestillä. Säännön asetuksissa on kohta, jossa asetetaan aika kunnes viesti lähetetään uudelleen. Eikö tuossa hälytysmahdollisuudessa ole tuota asetusta? Entä jokin halpa 433 ovikello viritys?
    Tuossa on kieltämättä se vajavaisuus, että kun on itse poissa kotoa ja muut lämmittävät saunan, minä saan ilmoituksen. Tuon ilmoituksen voisi laittaa vaikkapa valolla (päälle tai väri). Mennään nyt kuitenkin tällä.
  • ilkenilkeilkenilke Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 156 ✭✭
    Yksi vaihtoehto käyttää kaiutinta jos sellainen on? Spinnun käkikellotalon esimerkillä tekee jostain äänitiedoston ja soittaa sitä? Ei mulla siis esimerkkiä ole mutta miettinyt vastaavanlaisia toteuksia miten aikanaan tekisi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.