Moi, kuinka useasti joudutte muut virtaresetoimaan perätilassa olevaa Cozifyita? Oma mutu -pohjainen kokemus olisi, että tahti ainakin itsellä on kiihtynyt tuon suhteen. Alussa meni kuukausitolkulla ennenkuin virtaresettiin piti mennä, sittemmin se on ollut kuukausittainen operaatio ja nyt ehkä parin viikon välein. Jotta hälytykset toimisivat oikein, olenkin harkinnut ajastimella olevan virtapistokkeen laittamista Cozifyille. Tällä hetkellä tuntuisi, että kerran viikkoa voisi olla hyvä väli antaa Cozifyille pikku potku. Parasta tietysti olisi, ettei ulkopuolelta olisi tarvetta sorkkia ollenkaan laitetta ...
0
Viestejä yhteensä
Itseasiassa mulla on tullu välillä muista syistä buutteja myös Cozifylle (esim virtapiuhan vihto ja veljenpoika) niin olen saanut tuntuman että se on lähinnä haitannut. Viimeksi ei meinannut päästä nettiin takaisin millään.
Pitää jatkaa tutkimuksia, joka tapauksessa rautapalomuurin jumi ei jumita sisäverkkoani, ei ainakaan suoraan. DHCP serveri palomuurissa tietysti voi olla jumissa, jos uutta IP:tä jokin laite kaipailisi, mutta siitäkin toivutaan viimeistään palomuurin buutin yhteydessä.
Ota yhteyttä tukeen ja jos homma ei selviä saat takuuvaihdossa uuden hubin jos vika on siinä eikä sisäverkossa.
Itse en ole ikinä joutunut buuttaamaan.
t.Samppa / Cozify
on toiminut siitä huolimatta itsellä hyvin.
Mulla on laitteita 2 eri wlanissa, ja Cozify eri routerin perässä kuin mikä wlanit tekee. Vielä on toiminut.
t. Samppa / Cozify