Pahoittelut hiljaisuudestani, näitä Aqaran tuotteita testattiin kyllä mutta niille ei tällä hetkellä ole mahdollista tehdä tukea muiden projektien ohella.
Kun isojen yhteistyöprojektien määrä vähenee, voi tekninen tiimimme lähteä tekemään tukea myös lopuille Aqara-sarjan tuotteille.
Onkohan kukaan kokeillut Verkkokauppa.com:in "Aqara Roller Shade Driver E1 -älykäs verho-ohjain" toimintaa? Olisi suht halpa tapa automatisoida olemassaolevia, ketjulla vedettäviä rullaverhoja, jos sen saa paritettua Cozify hubiin.
Laitteen saa kyllä paritettua Hubiin, mutta se näkyy päälle/pois -valona eikä täten varsinaisesti tee mitään. Tällä hetkellä ei kannata pistää rahoja tähän kiinni. Toivottavasti laitteelle saataisi lisättyä tuki!
Onko kellään kokemusta näiden toiminnasta? Siis vain virtajohtoon (ei maata) kytkettävä kauko-ohjattava rele, joka olisi omiaan peristeisten valorasioiden automatisointiin ja toinen on uppoasennettava kaksikytkiminen painike + 2 kanavainen rele, jolla voisi suoraan muuttaa normaalin kaksoiskytkimen älykkääksi. Näitä lähtisi hankintaan iso setti, jos Cozify tukisi.
Oma kokemus noista halpa kiinalaisista ei niin hyvä. Ainoa varmasti toimivaksi ja kestäväksi todettu seinäkytkin ja rele on ollut Schneider Electric Wiser sarjan tuotteet.
Minulla on käytössä pari Aqaran liiketunnistinta, ja ne toimii hienosti. Ne on poimittu kaupan hyllyltä tasan vuosi sitten, tyyppimerkintä on AS007UEW01ja Cozify on tunnistanut nimellä LUMI lumi.sensor_motion.aq2
Viestejä yhteensä
Ehän minä hättäile, mutta olisiko näitä mahdollisuus saada laitetuen piiriin lähitulevaisuudessa?
"Ehän minä hättäile, mutta olisiko näitä mahdollisuus saada laitetuen piiriin lähitulevaisuudessa?"
Pari vuottahan tässä on vasta odoteltu.
"Esitä Cozifyn tuotteeseen ja toimintaan liittyviä kysymyksiä ja vastaamme parhaamme mukaan"
😁
Hei lena_hc,
Pahoittelut hiljaisuudestani, näitä Aqaran tuotteita testattiin kyllä mutta niille ei tällä hetkellä ole mahdollista tehdä tukea muiden projektien ohella.
Kun isojen yhteistyöprojektien määrä vähenee, voi tekninen tiimimme lähteä tekemään tukea myös lopuille Aqara-sarjan tuotteille.
Ystävällisin terveisin,
Jere / Cozify
Onkohan kukaan kokeillut Verkkokauppa.com:in "Aqara Roller Shade Driver E1 -älykäs verho-ohjain" toimintaa? Olisi suht halpa tapa automatisoida olemassaolevia, ketjulla vedettäviä rullaverhoja, jos sen saa paritettua Cozify hubiin.
Laitteen saa kyllä paritettua Hubiin, mutta se näkyy päälle/pois -valona eikä täten varsinaisesti tee mitään. Tällä hetkellä ei kannata pistää rahoja tähän kiinni. Toivottavasti laitteelle saataisi lisättyä tuki!
Näitä otettu 2kpl käyttöön tänään. Hyvin yhdistyi ja antoi hälytystä vedestä.
€ 7,27 30% Off | Xiaomi Aqara Water Leakage Sensor Flood Alarm Detector Zigbee Wireless Water Leak Detection for Smart Home Control Security
Pudeman edit: siirrän tämän tiedon tuonne käyttäjien testaamat laitteet ketjuun
Onko kellään kokemusta näiden toiminnasta? Siis vain virtajohtoon (ei maata) kytkettävä kauko-ohjattava rele, joka olisi omiaan peristeisten valorasioiden automatisointiin ja toinen on uppoasennettava kaksikytkiminen painike + 2 kanavainen rele, jolla voisi suoraan muuttaa normaalin kaksoiskytkimen älykkääksi. Näitä lähtisi hankintaan iso setti, jos Cozify tukisi.
https://www.power.fi/smart-home-alykoti/alyvalaistus/katkaisimet-himmentimet-ja-kaukosaatimet/aqara-smart-kytkin-h1/p-1196348/?q=aqara%20h1
https://www.power.fi/smart-home-alykoti/alyvalaistus/katkaisimet-himmentimet-ja-kaukosaatimet/aqara-single-kytkinmoduuli-t1-ei-neutraalia/p-1167418/
Oma kokemus noista halpa kiinalaisista ei niin hyvä. Ainoa varmasti toimivaksi ja kestäväksi todettu seinäkytkin ja rele on ollut Schneider Electric Wiser sarjan tuotteet.
Aqara liiketunnistin:
Motionsensor P1, AS038GLW01, FCC ID: 2AKIT-MSS-02
tunnistuu, Lumi lumi.motion.ac02
Mutta ei se liikettä tunnista vaikka millaisen intiaanitanssin edessä tekisi.
Onkohan taas jokin uusi versio?
Tämän tuotantopäivä on 10/22
Minulla on käytössä pari Aqaran liiketunnistinta, ja ne toimii hienosti. Ne on poimittu kaupan hyllyltä tasan vuosi sitten, tyyppimerkintä on AS007UEW01ja Cozify on tunnistanut nimellä LUMI lumi.sensor_motion.aq2
Minulla myös Cozifyn tunnisteella LUMI lumi.sensor_motion.aq2 oleva liiketunnistin toimii moitteetta.
Onkohan siis feedin tunnistin jollain tavalla erilainen koska tunnistuu nimellä Lumi lumi.motion.ac02 ?
Tuolta löytyy infoa noista molemmista.
Sensori joka minulla on on siis tuo motion sensor P1