Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Sireenituki

Terve.

Olen nyt kahteen paikkaan miettinyt poissaoloa varten jotain turvaratkaisuja. Merkittävin puute piakkoin korjautuvan kamerantuen lisäksi on sireenituen puuttuminen. Verkkokauppa.com näyttäisi kauppaavan useampaakin sireeniä. Onko nyt piakkoin, kunhan saatte kameratuen ulos, tulossa sitten tuki edes jollekin sireenille?

Terveisin
Tero

Viestejä yhteensä

  • niemima6niemima6 Member Viestejä: 3
    Kannatan tuota myös. email, sms ja valotuki tehostukselle on hyvä, mutta sireeni täydentäisi sen täydelliseksi.
  • hintsanehintsane Member Viestejä: 30

    Tämä kettinki on näköjään jo viettänyt jo 5-vuotissynttäreitään.. onko kenelläkään vihjeitä cozifyn kanssa yhteensopivasta sireenistä? itse olisin kiinnostunut verkkovirtaan kytkettävästä sireenistä, jota voisi ohjata etäpistorasialla? Tai sitten suoraan cozifyyn integroitava laite.

    Tähän asti olen murtovahdissa käyttänyt sireeneinä develcon palohälyttimien sireenejä, mutta haluaisin erilliset.

  • HenttuHenttu Member Viestejä: 14

    Minulla sama probleema. Tarviis erillisen verkkovirta sireenin ja mielellään Zigbeenä.

    Mulla on tällä hetkellä Heimanin Zigbee palohälyttimiä. Liitin ne murtohälytys teemaan, mutta ne ei anna mitään ääntä. Oletin, että murtohälytys saisi kaikki palovaroittimet piippaamaan ja mahdollinen murtoyritys keskeytyisi.

  • NirskaNirska Member Viestejä: 2

    Moro!


    Minullakin on hommattuna Heimannin palovaroittimet, joita ajattelin käyttää murtohälytyksen yhteydessä. Petyin suuresti, kun tämä ei onnistunutkaan, vaikka Cozify appi suorastaan ehdotti, että liitä palovaroitin hälytykseen yhdeksi laitteeksi.


    Tein hälytyksen ja katsoin, miltä se näyttää Cozify apissa. Miksi palohälyttimet reagoivat punaisena? Mitä se tarkoittaa? Kuva liitteenä


    Tuleeko tähän parannusta vai palautanko palohälyttimet, kun puolet toiminnoista puuttuu? Toivoisin Cozifyltä vastausta tähän.

    -Nirska


  • KalliollaKalliolla Member Viestejä: 24

    Minulla saman kaltainen tarve murto- ja kosteushälyjen kanssa, kuin edellä teheikki, niemima6, hintsane, Henttu ja Nirska ovat kuvailleet. Yli viisi vuotta ensimmäisestä postauksesta, mutta mitää vastausta ei Cozifyn tekijöiltä ole vaivauduttu antamaan. Aika turhauttavaa ja valitettavaa.


  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi lokakuu 2021

    Tuohon värikysymykseen. Käyttöliittymässä ko laitteen väri muuttuu, kun se hälyttää tms. Samaa väritoimintoa käytetään myös kameran tallentaessa, paristotason ollessa alhainen jne.


    Laittelen ensi viikolla postia Cozifylle ja otan tämän siinä esiin.

  • HenttuHenttu Member Viestejä: 14

    Palohälyttimenä toimii hyvin heimanit ja Cozifyn hälytysominaisuus. Tuo sireenin toimimattomuus murtohälytyksessä on iso pettymys ja miinus. :(

  • AMRAMR Member Viestejä: 86
    editoi marraskuu 2021

    Mulla ainakin Develcon palohälyttimen sireeni toimii murtohälytyksessä.

    Heiman löytyy myös taloudesta, mutta sille ei sireenisymbolia näy Cozifyn kuvakkeessa eikä sitä myöskään itse sovellus mulla tyrkytä hälytysvaihtoehdoksi.

  • HenttuHenttu Member Viestejä: 14

    Minulla näkyy nuo heimanit tuolla tavalla siinä valmiissa murtohäly säännössä. Ja tosiaan tarjoaa noita mukaan sääntöä luodessa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.