Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Illmoituksien äänet

puhtimpuhtim Member Viestejä: 40
Olisi hyvä, että ohjelmassa pystyisi muuttamaan ilmoituksen ääni asetuksia. Nyt ainakin minun android puhelimen ilmoitusääni on se oletus kilahdus, jota ei välttämättä huomaa.

Viestejä yhteensä

  • AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin

    Tällä hetkellä ilmoitukset käyttävät vakiomerkkiääntä. Tällä hetkellä ainoa keino lisätä huomioarvoa on vaihtaa kilahdus kuuluvammaksi.

    Antti / Cozify
  • puhtimpuhtim Member Viestejä: 40
    Voisiko tulevaisuudessa olla tämä ilmoitusten asetukset toiminto? Lisäksi ilmoitusten sähköpostiin lähetys olisi hyvä ominaisuus.
  • AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Ilmoituksen tehostamista olemme itse asiassa pohtineet muutenkin ja sähköpostiin lähettäminen on myös ollut listoilla. Kiitos palautteesta, otamme kommenttisi huomioon.
  • LP6LP6 Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 83
    AnttiVihavainen kirjoitti:

    Ilmoituksen tehostamista olemme itse asiassa pohtineet muutenkin ja sähköpostiin lähettäminen on myös ollut listoilla. Kiitos palautteesta, otamme kommenttisi huomioon.

    Minulta ehdottomasti puolto tuolle sähköposti-ilmoitukselle.
    -LP-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.