Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Hei, tiedotamme, että vähentyneen käyttöasteen vuoksi olemme päättäneet sulkea Cozify Foorumin kuluvan vuoden 2024 jälkeen. Haluamme kiittää kaikkia Foorumin keskusteluihin osallistuneita ja kokemuksien jakamisista vuosien varrelta!

Nykyisin keskustelut ovat enemmissä määrin siirtyneet sosiaaliseen mediaan. Aktiivisempia yleisiä älykoti-keskusteluryhmiä löytää esim. Facebookin ryhmistä hakusanalla "älykoti". Keskustelua ja kokemuksien jakamista myös Cozifystä voi jatkaa edelleen näissä ryhmissä, sekä Cozifyn omien Facebook päivitysten kommentointikentissä - olemme aina kiinnostuneita kuulemaan Cozify käyttäjien kokemuksista, oivalluksista ja kokoonpanoista!

Muitathan myös liittyä Cozifyn uutiskirjeen seuraajaksi, niin saat aina viimeisimmät Cozify-kuulumiset sähköpostiisi: https://www.cozify.fi/pages/for-consumers#followForm

Cozify Tuki vastaa edelleen normaalisti kysymyksiin Cozifyn käytöstä, ja auttaa ongelmanratkaisuissa osoitteesta tuki@cozify.fi

Foorum sulkeutuu vuoden 2025 alussa. Foorumin loppumisen osalta foruumin ja käyttäjien tiedot poistetaan.

Hubin resetointi

Moi!

Kysyn nyt tätä kautta!


Olen laittanut muutaman hubin resetointi pyynnön tuki/support osoitteeseen. Vastausta ei ole tullut tai laitetta resetoitu.

Osasiko joku täällä opastaa tässä asiassa?


-mikko

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,245 admin
    Eipähän muuta voi kuin odottaa. Omin toimin se ei onnistu.
  • HiideniHiideni Member Viestejä: 1
    Miulla kesti Hubin resetointi pyynnöstä 12 min. Ja ilta-aikaan. Lähetitkö sarjanumeron mukana?

    - Ronsson
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.