Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Hubin päivittyminen

KattiKatti Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 48
Hei

Hubi ilmeisesti päivittelee itseään kaikessa hiljaisuudessa? Näenkö mistään milloin hubi on päivittynyt? Ja julkaisetteko missään release noteseja, joista näkisi mitä muutoksia päivitys on tuonut?

Viestejä yhteensä

  • AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Terve!
    Kyllä, Cozify Hub tekee päivitykset taustalla ja ensisijainen tapa kertoa merkittävimmistä uusista ominaisuuksista ja tuetuista laitteista on uutiskirje. Näet sekä hubin että appiksen versionumeron vasemmasta yläkulmasta aukeutuvasta asetusvalikosta. Sen alalaidassa on sen hetken versionumerot.
  • amuamu Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 348 ✭✭
    Itse toivoisin myös jonkinlaista ilmoitusta, kun hubin ohjelmisto on päivittynyt. Esim. tänään tuli sähköpostiviesti jossa kerrottiin uudesta beta versiosta, mutta ainakaan itselleni se ei ole vielä päivittynyt, kun huoneasetuksia ei ole valittavana. Itse Android sovelluksen päivitin.
    Nyt joutuu kyttäämään vähän väliä, että koska päivitys on tapahtunut.
  • klampiklampi Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 169 ✭✭
    amu kirjoitti:

    Itse toivoisin myös jonkinlaista ilmoitusta, kun hubin ohjelmisto on päivittynyt. Esim. tänään tuli sähköpostiviesti jossa kerrottiin uudesta beta versiosta, mutta ainakaan itselleni se ei ole vielä päivittynyt, kun huoneasetuksia ei ole valittavana. Itse Android sovelluksen päivitin.
    Nyt joutuu kyttäämään vähän väliä, että koska päivitys on tapahtunut.

    Jep, ääni tälle. Perjantaina Applen Testflight ilmoitti uudesta appsista ja oletin seuraavana yönä hubin päivittyvän, mutta ei liene tapahtunut, koska huoneasetuksia ei löydy.
  • tonytony Member, Administrator, Cozify, Beta-käyttäjä Viestejä: 157 admin
    Hyvä kun nostatte tämän esille. Kommunikointi on iso osa tekemistä ja haluamme viedä myös tätä puolta oikeaan suuntaan.

    Ongelma on siinä, että kaikki storet eivät mene samassa tahdissa eteenpäin. Emmekä pysty päivittämään hubeja, ennen kuin uusi versio applikaatiosta on kaikkien alustojen osalta saatavilla. Ja tästä syystä viestien lähettämisen synkronointi hubin ja appiksen päivittämisen osalta ei ole ihan niin suoraviivaista, kuin alkuun voisi kuvitella. Parantaa sitä voi toki tästä huolimatta.

    AP laitettu huomiselle keskustella läpi julkaisuprosessi, siihen liittyvät viestit asiakkaille sekä viestien lähettämisen ajankohdat.

    - Tony / Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.