Tänään sain tuon Cozify boksin käteeni ja nyt kun ensimäistä sääntöä aloin tekemään, niin sormi meni suuhun!
Kun luon sääntöä että kun ovi aukeaa -> viesti lähtee mobiililaitteeseen, niin valikossa"viestin saava mobiililaite" ei löydy mitään mihin viesti lähtisi. Android appsissa pitäisi olla kaikki asetukset ok, mutta mistä löydän laitteen mihin hälytysviesti lähtee?
0
Viestejä yhteensä
Puhelimen/mobiililaitteen pitäisi löytyä Laitteet-näytöltä. Ennen kuin laite ilmestyy listalle, laitteeseen on asennettava Cozify appis ja logattava sisään.
Kun hubia on käyttänyt mobiililaitteesta kertaalleen, ilmestyy laite listalle automaattisesti.
Tämän jälkeen voi tehdä kyseisen säännön esimerkiksi Säännöt-näytön kautta:
1. Klikkaa Säännöt-näytön oikeassa yläkulmassa olevaa (+)-merkkiä
2. Valitse laitelistalta Puhelimet
3. Mahdolliset säännöt-listalle ikonien alle ilmestyy lista mahdollisista säännöistä. Valitse "Lähetä viesti, kun ovi aukeaa"
4. Valitse seuraavalta näytöltä ovianturi (tai -anturit), jonka avattua haluat saada viestin ja laite tai laitteet joihin haluat viestin lähtevän
5. Anna säännölle nimi ja määrittele kuinka kauan oven avaamisen jälkeen odotetaan ennen kuin viesti lähetetään
6. Kirjoita lähetettävä viesti
7. Määrittele, haluatko viestin olevan päällä aina vai haluatko liittää viestin johonkin teemaan
8. Tallenna sääntö painamalla Valmis sivun oikeasta yläkulmasta
Toivottavasti näillä ohjeilla onnistuu. Jos ei, niin voit lähettää viestiä suoraan meidän supporttiin (support@cozify.fi). Selvitämme tarkemmin, miksi puhelin ei ilmesty laitelistalle.
- Tony / Cozify
Osaatteko vielä sanoa että mikä voisi olla vikana, kun puhelimet/tabletit ei näy applikaation laitteet sivulla? Supportin kautta ei ole 6 päivään kuulunut mitään.
Olen ohjannut netin yli ja sisäverkon kautta laitteita normaalisti, mutta mobiililaitteet ei vain ilmesty listalle. Muut Prooven laitteet kyllä löytyy ja toimii normaalisti mitä boksiin on linkitetty. Olen koittanut myös kahta eri reititintä, mutta silti ei löydy. Kannattaisiko käydä vaihtamassa verkkokaupassa boksi uuteen josko sillä lähtisi pelittämään?
Hoidimme ongelman support@cozify.fi kautta
- Tony / Cozify
Onko ongelma vielä aktiivinen. Lähetän viestiä suoraan sähköpostitse, niin voimme kokeilla mm. Hubin ohjelmistoversion päivittämistä.
- Tony / Cozify
Oletan, ettet ole beta-testaaja. Tietyissä verkkoympäristöissä puhelimien tunnistamisessa on ollut ongelmia. Tähän on tehty korjaus, joka on tällä hetkellä beta-testauksessa. Saadaan kaikille pikapuoliin.
- Kimmo
Sain oman puhelimen näkymään applikaatiossa mutta vaimoni puhelin ei näy vaikka rooli on pääkäyttäjä, missä vika?
Vaimolla vaihtui puhelin enkä saa uutta puhelinta lisättyä mitenkään. Cozify appi asennettu vaimon puhelimeen ja sisäänkirjauduttu ja kaikki voitava omasta mielestä tehty, mutta puhelin ei vain ilmesty listalle. Miten olette saaneet näitä ratkaistua?
Eikö kellään ole antaa vinkkiä tähän? Tukeen laitettu mailia neljä päivää sitten eikä vastausta kuulu minkäänlaista.
Argh, sain tämän ratkaistua. Freedome piti ottaa poies päältä. Tämän jälkeen laite ilmestyi näkyviin. Huhhuh.