Hei vieras, tervetuloa!

Vaikuttaa siltä että olet uusi täällä? Jos haluat osallistua keskusteluihin, rekisteröidy valitsemalla joku painikkeista ohessa!

Philips Hue tuoteperheeseeen liiketunnistin ulkokäyttöön

2»

Viestejä yhteensä

• PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 804 admin
    Toimiihan ne.

Mulla on pari Nyceä terassilla ja yksi HUE sisätiloihin tarkoitettu etuovella räystään alla. Nycet olleet noin neljä-viisi vuotta ja HUE parisen vuotta. Sijoitettu niin, ettei sade pääse niihin vaikuttamaan. Nycen mittauskyky päättyy -10 asteeseen, mutta toimii kylmemmässäkin. Harmi, ettei laitetta enää saa.
  • 1234512345 Member Viestejä: 16
    Onko kokemusta saako noiden tunnistusaluetta miten helposti rajattua? Mukana ei taida tulla mitään fyysistä verhoa millä tunnistimen saa osittain peitettyä?
    Ei tule peitelevyjä mukaan. HUE sovelluksen kautta päivänvalo- ja tunnistusherkkyyttä voi säätää, kun tunnistimen parittaa HUE siltaan.
    Suuntauksella olen pärjännyt ihan hyvin, esim. etuovella ei kadulla menevä kulkijat sytytä valoa, vasta tontille astuminen havaitaan. Mukana tuleva magneettijalka mahdollistaa aika hyvän kikkailun tunnistimen asemointiin.
    > @Pudeman kirjoitti:
    > HUE sovelluksen kautta päivänvalo- ja tunnistusherkkyyttä voi säätää, kun tunnistimen parittaa HUE siltaan.

Jaa mutta, toimiiko tuo HUE siltaan paritettuna myös Cozifyn kanssa? Luulin että pitää parittaa suoraan Cozifyyn että toimii, mutta jos noinkin pelaa niin tuo herkkyyden säätöhän on hyvä idea.
    editoi kesäkuu 4
    Tarkennan vielä: mulla on sisäkäyttöön tarkoitettuja liikeilmaisimia paritettu HUE siltaan ja ne eivät näy HUBissa. HUE käyttöliittymä mahdollistaa noiden em kahden arvon säätämisen. HUBin kautta se ei onnistu. Tästäkin on toiveiden ketjussa esitys, että säätö onnistuisi myös suoraan HUBiin paritettujen osalta. Herkkyyttä voi säätää kolmiportaisesti.

Tuo oma ulkokäyttöön tarkoitettu liikeilmaisin on mulla paritettu suoraan HUBiin, koska ei ollut tarvetta noiden säädöille. Periaatehan noilla ilmaisimilla on sama, toinen on vain tarkoitettu ulkokäyttöön.
    Post edited by Pudeman on
    editoi kesäkuu 3
    Ei tunnu millään onnistuvan ulkokäyttöön tarkoitetun Hue liiketunnistimen lisääminen Cozifyn hubiin niin että se olisi ensin paritettu Philipsin oman sillan kanssa. Lisääminen jompaankumpaan onnistuu kyllä, mutta ei niin että toimisi molemmissa. Resetoitu N kertaa mutta ei apua.

Onko joku saanut tuollaisen ilmestymään Cozifyn hubiin niin että se olisi paritettuna ensin Philipsin sillassa?
    Eipä ne näy, jompi kumpi valittava. Siltaan liitetyt valot näkyvät myös HUBissa, mutta nuo tunnistimet ei. Mulla on ollut tuossa edellisessä viestissä joku aivopieru. Muokkaan viestiä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.