Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Hei, tiedotamme, että vähentyneen käyttöasteen vuoksi olemme päättäneet sulkea Cozify Foorumin kuluvan vuoden 2024 jälkeen. Haluamme kiittää kaikkia Foorumin keskusteluihin osallistuneita ja kokemuksien jakamisista vuosien varrelta!

Nykyisin keskustelut ovat enemmissä määrin siirtyneet sosiaaliseen mediaan. Aktiivisempia yleisiä älykoti-keskusteluryhmiä löytää esim. Facebookin ryhmistä hakusanalla "älykoti". Keskustelua ja kokemuksien jakamista myös Cozifystä voi jatkaa edelleen näissä ryhmissä, sekä Cozifyn omien Facebook päivitysten kommentointikentissä - olemme aina kiinnostuneita kuulemaan Cozify käyttäjien kokemuksista, oivalluksista ja kokoonpanoista!

Muitathan myös liittyä Cozifyn uutiskirjeen seuraajaksi, niin saat aina viimeisimmät Cozify-kuulumiset sähköpostiisi: https://www.cozify.fi/pages/for-consumers#followForm

Cozify Tuki vastaa edelleen normaalisti kysymyksiin Cozifyn käytöstä, ja auttaa ongelmanratkaisuissa osoitteesta tuki@cozify.fi

Foorum sulkeutuu vuoden 2025 alussa. Foorumin loppumisen osalta foruumin ja käyttäjien tiedot poistetaan.

Hub yhteydessä ongelmia

PerzaPerza Member Viestejä: 2
Päivityksen myötä on yhteyden luominen hubiin mennyt poikki, kohta viikon verran olean tasaisesti kokeillut, mutta ei vaan toimi. Eli hub näkyy valittavana, mutta yhteys ei vaan synny.

Onko muilla ollut samaa?

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,245 admin
    Laita vaan viestiä tukeen: tuki@cozify.fi
    Kannattanee laittaa vielä lupa tutkia HUB:in logeja, niin nopeuttaa selvitystä.
  • RansuRansu Member Viestejä: 5
    Minulla on myöskin hubi ongelmia, ei tule enää DHCP kyselyä hubista. Laitoin jo viikko sitten sähköposti tuohon osoitteeseen ja muistutus viesti maanantaina. Odotan vielä vastausta...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.