Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Liiketunnistin ja useampi huone

GreyDreyfusGreyDreyfus Member Viestejä: 38
Moikka,

Minulla on Philips hue liiketunnistin eteisessä sytyttämään valoja liikkeen perusteella. Olen erotellut eteisen kahdeksi huoneeksi, "eteinen" ja "tuulikaappi". Molempiin huoneisiin olen yhdistänyt Philipsin hue-lamppuja. Liiketunnistin on yhdistetty eteinen-huoneeseen. Ongelma on siinä, että vaikka olen cozifyssa määrittänyt sytyttämään valot sekä eteisessä että tuulikaapissa syttyy ainoastaan eteisen valot. Kokeilin siirtää cozifyssa liiketunnistimen tuulikaappi-huoneeseen, näin valot syttyi ainoastaan tuulikaappi-huoneeseen. Kun yhdistin valot samaan huoneeseen liiketunnistimen kanssa syttyi lopulta molemmat valot. Eli onko cozifyssa virhe, että valot syttyy ainostaan samassa huoneessa mihin liiketunnistin on laitettu vaikka sääntöihin olisi laitettu sytyttämään valot eri huoneissa?

Viestejä yhteensä

  • JezetusJezetus Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 50
    Onko liiketunnistimien hämäräraja-asetus kunnossa? Jos eteisen valoisuus nostaa tuulikaapin valoisuuden niin korkeaksi, että valo ei sen takia syty?

    Tämä nyt ekana tuli mieleen.
  • GreyDreyfusGreyDreyfus Member Viestejä: 38
    Kiitos neuvoista. Poistin säännön kokonaan ja tein sen uudestaan ehdotetut säännöt-osion kautta ja nyt toimii kuten pitää. Luulen että vika ei ollut laitteissa vaan käyttäjässä 😀
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.