Moi, onko miten muilla ollut ongelmia Develcon liikeanturin kanssa?
Harvakseltaan, taisi olla tänään toinen tai kolmas kerta noin puoleen vuoteen, että liikeanturi kuvittelee liikettä olevan kokoajan vaikkei sitä olekaan. Edellisellä kerralla käytin pattereita irti anturista, mutta myös anturin poistaminen Cozifyn päästä näytti auttavan. Tuossa tosin ongelmana se että kaikki hälylogiikatkin poistuvat samalla, jotka pitää sitten uudelleen rakentaan. Seuraavalla kerralla (pienemmässä paniikissa) pitää koettaa näpäyttää anturin asetusnäkymä auki, josko sitä käyttä anturi tokenisi näyttämään todellista tilannetta.
0
Viestejä yhteensä
Hilirimpsikseen ilmeisesti vaihdoit? Itselläkin on yläkerrassa Hue Motion, joskin siinä on ollut hiukan hämärärajan kanssa taiteilua, tuntuu ettei anturi ole kovin lineaarinen eikä aina muutenkaan looginen. Tosin auttavasti toimeen olen sen kanssa tullut, joten pitääpä tuota vaihtoa harkita.
Develcon ongelmat oli mulla ärsyttävän satunnaisia, niin että saattoi joskus viikonkin toimia ilman ogelmia, joskus taas havaitsi liikettä vähän väliä. Ei selvinnyt mikä muu tuon voisi aiheuttaa kuin vika itse tunnistimessa.
Toivottavasti tämä parantaa toimivuutta ja vähentää ongelmia.
t.Samppa / Cozify