Hei vieras, tervetuloa!

Vaikuttaa siltä että olet uusi täällä? Jos haluat osallistua keskusteluihin, rekisteröidy valitsemalla joku painikkeista ohessa!

Cozify Support

samppasamppa Viestejä: 578Member, Cozify mod
Kun tulee kysyttävää, niin kannattaa ensin tutustua "usein kysyttyihin kysymyksiin":
https://tuki.cozify.fi/

Tätä foorumia selailemalla voi myös löytyä hyviä keskusteluita, vastauksia ja ideoita.

Henkilökohtaisissa ja/tai kiireellisissä Cozifyyn liittyvissä kysymyksissä kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Parahin Terveisin,
Samppa / Cozify
t. Samppa \ Cozify

Viestejä yhteensä

  • RansuRansu Viestejä: 5Member
    Miten pitää toimia kun hubin ei lähde käyntiin? Olen lähettänyt sähköpostiviesti asiasta pari viikoa sitten, vielä en ole saanut vastausta.
  • samppasamppa Viestejä: 578Member, Cozify mod
    Kun hubi ei lähde käyntiin kannatta seurata miten sen takapaneelissa oleva sininen valo käyttäytyy bootin yhteydessä.
    Eli kun laitat hubiin virran niin valo syttyy ja palaa tasaisesti, hetken kuluttua sen pitäisi alkaa vilkkua nopeasti ja taas hetken kuluttua vilkkua hitaammin, kunnes vilkkuminen lakkaa ja valo palaa tasaisesti.
    Nopea vilkkuminen on käytöjärjestelmän boottausta ja hidas vilkkuminen verkkoyhteyden muodostamista. Eli jos valo vilkkuu hitaasti, niin vika on kitoverkossa. Jos se ei koskaan ala vilkkua, niin se ei boottaa ja menee yleensä takuuvaihtoon.

    Tuki voi ajoittain olla ruuhkainen, mutta yleensä sieltä vastataaan nopeasti.
    Parin viikon odottelu on kyllä merkki jostain muusta ongelmasta, eli että viesti ei ole tullut perille tai että vastaus on jäänyt matkalle. Tällöin kannattaa lähettää uusi viesti jos mitään ei kuulu mutamaan päivään.

    t.Samppa / Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • RansuRansu Viestejä: 5Member
    Kiitos vastausta! Lähetin uusi sähköposti teille tänään, toivottavasti tulee perille. Gmail ei ainakaan ole ilmoittanut että lähetys on epäonnistunut. Olen tutkinut ongelman sen verran että olen huomannut että ledi ei alkaa vilkkumaan. Wiresharkilla olen todennut että ei tulee mitään ulos ethernetportilta, ei edes dhcp kysely.
  • samppasamppa Viestejä: 578Member, Cozify mod
    Hubisi on varmaankin yhdestä viallisesta erästä, joka saattaa jäädä boottaamatta, eli se menee kyllä takuuseen (hoidetaan tuen kautta).

    (Taitava ja osaava virittelijä voi onnistua herättämään hubin henkiin avaamalla sen ja käyttämällä piirilevyllä olevaa nappiparistoa irti hetken. Mutta tätä toimenpidettä ei suositella kuin ammattilaisille tai asioista yhtä paljon toimenpiteen vaaroista ymmärtäville, koska staattiset sähköiskut helposti rikkovat laitteen.)

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • Pekka HäkkinenPekka Häkkinen Viestejä: 2Member
    Kirjoittelin teille tuki mailiin , vastausta ei ole kuulunut.
  • RansuRansu Viestejä: 5Member
    Saan hubin herätty. Löyttyy pieni reikä sinisen ledin vieressä, sen takana löyttyy mitä uskon olevan resettinappi. Jos painan sitä pohjaan noin 10 sek. hubi herää ja toimii normaalisti. Ongelma on se että muutaman päivän/viikon jälkeen se on taas jumissa. Takuu oli voimassa kun lähetin ensimmäinen maili teille 11.9. Sen jälkeen olen lähettänyt toinen viesti 17.9 ja kolmas 28.9.

    Olisi tosi kiva jos joku voisi edes vastata tuki pyynön ettei tarvitse selvittää asian forumin kautta.
  • samppasamppa Viestejä: 578Member, Cozify mod
    Laittakaa viestiin tiketin numero tai forumin profiiliin oma nimi niin löydän tiketin paremmin.
    Yleensä kaikkiin viesteihin vastataan joko samana tai viimeistään seuraavana päivänä.

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • RansuRansu Viestejä: 5Member
    Kiitos Samppa kun ratkaisit ongelman!
  • samppasamppa Viestejä: 578Member, Cozify mod
    Nyt löytyi vietit. Tiketti oli mennyt tyypille, joka on lomilla. Antteksi viivästys vastata.

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.