Hei vieras, tervetuloa!

Vaikuttaa siltä että olet uusi täällä? Jos haluat osallistua keskusteluihin, rekisteröidy valitsemalla joku painikkeista ohessa!

Cozify Support

samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 594 mod
Kun tulee kysyttävää, niin kannattaa ensin tutustua "usein kysyttyihin kysymyksiin":
https://tuki.cozify.fi/

Tätä foorumia selailemalla voi myös löytyä hyviä keskusteluita, vastauksia ja ideoita.

Henkilökohtaisissa ja/tai kiireellisissä Cozifyyn liittyvissä kysymyksissä kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

Parahin Terveisin,
Samppa / Cozify
t. Samppa \ Cozify
«1

Viestejä yhteensä

  • RansuRansu Member Viestejä: 5
    Miten pitää toimia kun hubin ei lähde käyntiin? Olen lähettänyt sähköpostiviesti asiasta pari viikoa sitten, vielä en ole saanut vastausta.
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 594 mod
    Kun hubi ei lähde käyntiin kannatta seurata miten sen takapaneelissa oleva sininen valo käyttäytyy bootin yhteydessä.
    Eli kun laitat hubiin virran niin valo syttyy ja palaa tasaisesti, hetken kuluttua sen pitäisi alkaa vilkkua nopeasti ja taas hetken kuluttua vilkkua hitaammin, kunnes vilkkuminen lakkaa ja valo palaa tasaisesti.
    Nopea vilkkuminen on käytöjärjestelmän boottausta ja hidas vilkkuminen verkkoyhteyden muodostamista. Eli jos valo vilkkuu hitaasti, niin vika on kitoverkossa. Jos se ei koskaan ala vilkkua, niin se ei boottaa ja menee yleensä takuuvaihtoon.

    Tuki voi ajoittain olla ruuhkainen, mutta yleensä sieltä vastataaan nopeasti.
    Parin viikon odottelu on kyllä merkki jostain muusta ongelmasta, eli että viesti ei ole tullut perille tai että vastaus on jäänyt matkalle. Tällöin kannattaa lähettää uusi viesti jos mitään ei kuulu mutamaan päivään.

    t.Samppa / Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • RansuRansu Member Viestejä: 5
    Kiitos vastausta! Lähetin uusi sähköposti teille tänään, toivottavasti tulee perille. Gmail ei ainakaan ole ilmoittanut että lähetys on epäonnistunut. Olen tutkinut ongelman sen verran että olen huomannut että ledi ei alkaa vilkkumaan. Wiresharkilla olen todennut että ei tulee mitään ulos ethernetportilta, ei edes dhcp kysely.
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 594 mod
    Hubisi on varmaankin yhdestä viallisesta erästä, joka saattaa jäädä boottaamatta, eli se menee kyllä takuuseen (hoidetaan tuen kautta).

    (Taitava ja osaava virittelijä voi onnistua herättämään hubin henkiin avaamalla sen ja käyttämällä piirilevyllä olevaa nappiparistoa irti hetken. Mutta tätä toimenpidettä ei suositella kuin ammattilaisille tai asioista yhtä paljon toimenpiteen vaaroista ymmärtäville, koska staattiset sähköiskut helposti rikkovat laitteen.)

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • Pekka HäkkinenPekka Häkkinen Member Viestejä: 2
    Kirjoittelin teille tuki mailiin , vastausta ei ole kuulunut.
  • RansuRansu Member Viestejä: 5
    Saan hubin herätty. Löyttyy pieni reikä sinisen ledin vieressä, sen takana löyttyy mitä uskon olevan resettinappi. Jos painan sitä pohjaan noin 10 sek. hubi herää ja toimii normaalisti. Ongelma on se että muutaman päivän/viikon jälkeen se on taas jumissa. Takuu oli voimassa kun lähetin ensimmäinen maili teille 11.9. Sen jälkeen olen lähettänyt toinen viesti 17.9 ja kolmas 28.9.

    Olisi tosi kiva jos joku voisi edes vastata tuki pyynön ettei tarvitse selvittää asian forumin kautta.
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 594 mod
    Laittakaa viestiin tiketin numero tai forumin profiiliin oma nimi niin löydän tiketin paremmin.
    Yleensä kaikkiin viesteihin vastataan joko samana tai viimeistään seuraavana päivänä.

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • RansuRansu Member Viestejä: 5
    Kiitos Samppa kun ratkaisit ongelman!
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 594 mod
    Nyt löytyi vietit. Tiketti oli mennyt tyypille, joka on lomilla. Antteksi viivästys vastata.

    t.Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • PudemanPudeman Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 737 ✭✭✭
    Olikos muilla palstalle kirjautuneilla tänään edessään pakollinen salasanan vaihto?
    Selaimessa näkyi kirjaudu sivustolle ja vanha salasana ei kelvannut. En ottanut kuvakaappausta, mutta herjauksessa oli maininta sivuston hallinnoijan pakottaneen salasanan vaihdon. Onko salasanat vuotaneet vai mistä on kyse? @Jere @cozify
  • KhkkKhkk Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 70
    Ihmettelin myös itse tuota pakollista salasanan vaihtoa.
  • lena_hclena_hc Member Viestejä: 26
    Sama se on ilmeisesti ollut kaikilla.

    "Meitä pyydettiin vaihtamaan Cozify Forum salasanasi. Jos et ole itse pyytänyt salasanan vaihtamista, niin jätä tämä sähköposti huomioitta."

    Eipä tuo salasanojen hallintaohjelmalla ole isokaan temppu tämä vaihto, mutta vähän oudolta haiskahtaa taas tämä tiedottamisen vähyys. Onko somessa ollut mitään asiasta?
  • jounimjounim Member Viestejä: 121
    Jeps tällänen tuli kans. . .
    tunnari.jpg
    542 x 115 - 24K
  • QueQue Member Viestejä: 2
    Oonko ainoa, vai onko muilla fiilis että koko Cozify-projekti vetelee viimeisiään? Lähitapiola-yhteistyö on kuopattu, sähköposteihin ei vastata, kotisivun linkit ei toimi (esim. toimitukset ja palautukset, rekisteriseloste, kumpppaneille jne.) Toivottavasti olen väärässä.
  • jounimjounim Member Viestejä: 121
    Hieman vastaavaa hyytymistä olen havainnut, toki onhan tässä tullut hyviä päivityksiä laitelistaukseen kuten Xiaomin anturit yms. Että ehkä meillä on toivoa vielä tämän kanssa.

    Toisaalta samaan aikaan kilpailevia ratkaisuja tulee oikealta ja vasemmalta lisää, Hubin hinta 250€ on kuitenkin aikas kova investointi jos epävarmuus alkaa paistamaan.

    Verkkokaupankin listoille on tullut hyviä Cozify Bundle -Aqaran lisälaitteilla paketteja, eli yritystä on.

    En tiedä miten muut tosiaan asian näkee?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.