Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Cozify ja Hue Bridge (+IKEA Trådfri, älykello, Google Home...)

Hei!
Voisiko joku selittää vähän miten Cozifyn ja Hue Bridgen yhteistyö toimii? Jos olen ymmärtänyt oikein, voin siis liittää Hue Bridgen Cozify Hubiin, eikö vain? Voinko sen jälkeen siis parita kaikki lamput Hue Bridgen kautta, ja ne näkyy sen jälkeen Cozify sovelluksessa ja voin tehdä kaikenlaisia teemoja ja kaikkea mitä voisin tehdä jos ne olisivat suoraan parittuneet Cozify Hubin kanssa? (Näköjään myös Osram lamput ja viime viikosta alkaen myös IKEAn lamput voi parittaa Hue Bridgeen, onko joku tämän testannut?)

Entä sitten semmosia juttuja jotka eivät edes voi (vielä) parittaa Cozifyn kanssa, kuten esimerkiksi Google Home tai älykello. Nehän voi kuitenkin käyttää Hue Bridgen kanssa, niin voisinko siis käyttää esim. älykelloni ja laittaa olohuoneen lamput päälle sillä, siis Hue Bridgen kautta? Ja Cozify Hub ymmärtää kuitenkin että se on laitettu päälle?

Minulla siis ei ole Hue Bridgeä vielä, mutta nyt muuton takia olisi kiinnostusta hankkia, jos se pelittää hyvin Cozifyn kanssa.

Kiitoksia etukäteen!

Viestejä yhteensä

  • Pasi StåhlPasi Ståhl Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 50
    Hei!
    Minulla on liitetty Hue Bridge Cozifyyn ja yhteityö sujuu todella hyvin.
    Minulla suurin osa valoista ja Dimmer kytkimistä on liitetty Hue Bridgeen. Ainoastaan Ikean valaisimet on suoraan Cozifyyn.
    Valot ja niiden tila näkyy myös Cozifyyn ja niitä voi ohjata molemmilla. Minulla Dimmer Switchillä ohjataan valoja ja niille Hue Bridgeen tehtyjä valaistusteemoja. Cozify ohjaa "älykkäämpää" valaistusta, kuten sarastusvalot ja liiketunnistimet ja valaistuksen kirkkaus vuorokauden ajan mukaan.
    Hue Bridgeen liitetyt valot näkyvät Cozifyssä samanlaisina, kuin Cozifyyn suoraan liitetyt valot. Ja niiden ohjaus on yhtä sujuvaa.
    Älykelloa en ole vielä järjestelmään liittänyt.
  • SimppaSimppa Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 24
    Toimii juurikin noin älykellon eli Google home:n kanssa. Voit siis ohjata esim. Androidwear-kellon avulla puhekommennolla Hue-hubiin liitettyjä valoja ja Cozify näkee niiden tilan vaihtumisen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.