Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Ongelmia järjestelmässä.

markojuhan1markojuhan1 Member Viestejä: 2
Minulle on ilmennyt nyt paljon ongelmia eri laitteiden kanssa.

1. Palovaroitin ei lähetä tekstiviestiä puhelimelle kun hälyttää. Puhelin näkyy valikossa harmaana. Silloin kun puhelin on samassa verkossa niin sitten ainoastaan toimii.

2. Centraliten liiketunnistin ja osramin lednauha ei pelaa. Eli valo joko palaa jatkuvasti tai ei syty liikkeestä lainkaan.
Ainoastaan virta päälle ja pois auttaa vain hetkeksi.

3. Philips hue liiketunnistin. Olen tehnyt tähänkin erivärisiä teemoja jotka pitäisi palaa eriaikoihin liikkeestä. Nyt yksi ja sama teema(väri) syttyy liikkeestä.

Olen tarkastanut ettei teemojen ajastukset mene päällekkäin

Nyt on vaimo kyllästynyt näihin valojen ongelmiin niin että kohta pitää laittaa myyntiin koko setti :S jota tietenkään en halua. Eh eh

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    1) Olihan nyt valittuna lähetä viesti SMS:nä? Tuo puhelin näkyy harmaana silloin kuin laite ei ole ollut samassa verkossa Hubin kanssa vähään aikaan.
    2) Tässä olisi hiukan auttanut, jos olisit kertonut hiukan miten olet ajastanut teemaa ja minkälaista sääntöä olet tehnyt. Helpoin konsti on tehdä sääntö, joka on koko ajan voimassa. Olihan säännöstä valittuna sammuta x min kuluttua, kun liikettä ei ole havaittu?
    3) Olihan noihin teemoihin nyt laitettu laitteen tila oikein?

    Kehtaatko laittaa kuvia näkyville?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.