Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Cozify yhdistäminen Wifillä

Saako Cozifyn yhdistettyä verkkoon langattomasti Wifin kautta? Nyt boksi roikkuu verkkojohdon päässä, joka aiheuttaa sijoitteluvaikeuksia. Samassa pistokkeessa on nyt Wifi, Cozify ja Hue Bridge.

Viestejä yhteensä

  • Matti SeiseMatti Seise Member Viestejä: 49
    Mä en ainakaan löytänyt sille mahdollisuutta. Verkkopiuhan päässä itsellänikin. Mikäli se on mahdollista, niin mielelläni ottaisin myös minä vinkin vastaan. :) Lisäksi tämä parantaisi laitteiden toimintaa, sillä nyt cozify -boksi on pakkosijoitettuna työhuoneeseen, kämpän perimmäiseen nurkkaan, jossa varsinainen nettipurkki on...
  • liljestkliljestk Member Viestejä: 8
    Mulla powerline-adapteri käytössä, hyvin toimii, toki ei langatonta mutta auttaa.
  • ExMacroExMacro Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 25
    Herkko Hietanen kirjoitti:

    Saako Cozifyn yhdistettyä verkkoon langattomasti Wifin kautta? Nyt boksi roikkuu verkkojohdon päässä, joka aiheuttaa sijoitteluvaikeuksia. Samassa pistokkeessa on nyt Wifi, Cozify ja Hue Bridge.

    Eikös hubissa kuitenkin ole WIFI-radio, joten tulevaisuuden päivityksenä kenties mahdollinen? Jeesaisi itsellänikin siten, että purkin voisi sijoittaa optimaalisemmin ja saisi yhden verkkojohdon pois näkyvistä jos purkki päätyy keskeiselle paikalle :)
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 651 mod
    Juu hubissa on Wifi ja yritämme tehdä verkon konffamiselle käyttöliittymän piakkoin kevään aikana.

    t.Samppa
    Cozify
    t. Samppa \ Cozify
  • ScruderScruder Member Viestejä: 2
    Kevät tuli ja meni....
    Mikäs tämän tilanne nyt on?
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 651 mod
    Joo, aika rientää ja kiireet kasaantuu, ja ikävä kyllä tämä on jäänyt vielä tekemättä. Toiminta WiFin yli saattaa aiheuttaa ylimääräisiä ongelmia, joten tämän tekeminen ei ole ollut tärkeimpien listalla.

    t. Samppa / Cozify
    t. Samppa \ Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.