Moi,
Mitähän tein väärin kun vkl laittelin mökillä Foscam kamerat C2 ja FI9900P toimintaan ja toimivat omalla softallaan hyvin mutta hubi ei niitä löydä eikä näin ollen voi käyttää Cozifyn softalla. Ennestään minulla oli tuo mökkiturva paketti. Onko ko päivitys vasta tulollaan vai teinkö jonkun virheen?
Onko tarkempaa tietoa koska on toiminnassa/tilattavissa tuo "kamerapalvelu"?
0
Viestejä yhteensä
Hyvältä vaikuttaa. Cozify tiedottanee kun virallinen lanseeraus alkaa ja käyttöliittymä tukee kameroita.
Otin itse käyttöön juurikin nuo samaiset kamerat. Käytin niiden ohjailuun valmistajan omaa sovellusta ennen kuin tuo alpha versio tuli jakoon. Foscamin sovelluksessahan on ihan hyvät säännöt/toiminnot kameroille.
Tosiaan Foscamin omakin softa on selkeä ja helppokäyttöinen tälläiselle peruskäyttäjälle; livekuvat ja hälyt liikkuu hyvin mökiltä luuriin.
Lienee vaikeasti toteutettavissa: eiköhän jokainen eri malli vaatisi omat komennot.
Toiminnallisuus on itse asiassa määritelty ONVIF-protokollassa. Se, noudattavatko kaikki kamerat sitä vai omaa proprietary tapaa, on sitten toinen asia. Mutta tutkimme tätä ja kyllä ajatus on tuoda toiminnallisuus mukaan myös Cozify appikseen.
Ennen tätä prioriteettilistalla on hioa perustoiminnallisuus kuntoon, eli tässä vaiheessa tuota ominaisuutta ei Cozify appiksesta löydy.
- Tony