Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Onko Cozify Hubia mahdollista resetoida itsenäisesti?

Minulla meni heinäkuun päivityksen yhteydessä jotain ilmeisesti killiin ja hubi tottelee annettuja sääntöjä erittäin vaihtelevasti. Osa säännöistä toimii juuri niinkuin pitää, osa toimii vaihtelevasti ja osa on vain "jumissa", eli annettuja sääntöjä ei voi muuttaa (valikon nappi on sininen ja kun koitan esimerkiksi muuttaa aikaa autokatkaisuun, ei tapahdu mitään).


Onko hubissa mitään tapaa nollata sen asetuksia itsenäisesti?

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Onhan perusbuutti tehty eli virrat pois hetkeksi?
  • Valinnat
    AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Varsinaista tehdasasetuksiin palauttamista ei ole mahdollista tehdä itsenäisesti. Mikäli esim. haluat luopua laitteesta tai ottaa sen käyttöön uudessa ympäristössä, voimme tehdä sen etänä support pyynnön kautta.

    Mikäli laite toimii omituisesti, kannattaa tosiaan ensin käyttää virrat pois ja katsoa jonkin aikaa paraneeko käytös. Mikäli ei, lähetä viesti support@cozify.fi, niin tutkimme asian. Jonkin verran ongelmia ilmeisesti on tullut zigbee laitteisiin viime aikoina. Niihin pyritään löytämään ratkaisu piakkoin.
    Antti/Cozify
  • Valinnat
    Matti SeiseMatti Seise Member Viestejä: 49
    Annoin virran olla poissa päältä, käynnistin uudelleen ja tarkistin teemat ja säännöt.

    Nyt toimii.

    Mun yö -teema oli mennyt jotenkin sekaisin ja sen uudelleen luonti auttoi.
  • Valinnat
    Matti SeiseMatti Seise Member Viestejä: 49
    Annoin virran olla poissa päältä, käynnistin uudelleen ja tarkistin teemat ja säännöt.

    Nyt toimii.

    Mun yö -teema oli mennyt jotenkin sekaisin ja sen uudelleen luonti auttoi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.