Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Sähkökatkokset: HUB ja liitetyt laitteet

PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,228 admin
Viikonlopun lumisateet tekivät tehtävänsä ja sähköt pätkivät. HUB palautuu kyllä verkkoon hyvin katkoksen jälkeen, mutta siihen liitetyt Osramin tuotteet eivät.

Käyttöliittymästä kun painaa teemaa ON/OFF, vilkkuu ko teema muutaman kerran ja tulee teksti "Laitteen tilan päivitys epäonnistui".
Sama esiintyy laitteet -sivun kautta yritettäessä.

Jos olet poissa kotoa ja vilkaiset matkoilla mitä kotona tapahtuu, et juurikaan voi tehdä mitään. Osramien verkkoon saanti edellyttänee paikallaoloa.
Jos aikanaan tuki laajenee valvonnan puolelle, menee kyllä luottamus, mikäli tällaista esiintyy poissaollessa.

Miten kyseinen ongelma kierretään tai pikemmin poistetaan?

Viestejä yhteensä

  • esarosenqvistesarosenqvist Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 23
    Komppaan pudemania tässä. Nuo lamppujen hukkaamiset ehkä liittyvät softapäivityksiin tai niiden puutteeseen mutta lopputulos on sama. Perusidea toimii, mutta luotettavuus on sitä luokkaa, että melkein toivoisi propelliosaton keskittyvän siihen ennenkuin lisätään tukia tuleville laitteille jolloin olemassaolevat bugit vain kertautuvat. Tai vaihtoehtoisesti saatavilla olisi hyvä olla riisutumpi softa, joka varmasti toimisi koska tulevaisuudessakin kuitenkin ilman softapäivityksiä saattaa talosta löytyä esim. samaa osramin lamppua monella softaversiolla.
  • LP6LP6 Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 83
    Lähden samaan kelkkaan, eli käyttövarmuuden maksimoinnin pitäisi nousta tuotekehityksessä uusien ominaisuuksien kehittämisen edelle. Toimiva tuote on se, joka saa sanan kiertämään ja uudet ihmiset ostamaan tuotetta sekä myöskin vanhat asiakkaat jatkamaan tuotteen käyttöä tyytyväisinä ja ehkä sitä kautta levittämään hyvää sanaa edelleen.
    Tällä hetkellä lamppujen toimintaa ei voi ihan ehdottoman varmaksi sanoa, en ota kantaa mistä se johtuu, mutta meille käyttäjille se näkyy aina kokonaisuuden, eli tässä tapauksessa hubin toiminnan epävarmuutena.
    -LP-
  • Kimmo RuotoistenmäkiKimmo Ruotoistenmäki Member, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 204 mod
    editoi helmikuu 2016
    Hei,

    Kiitos kommenteista, teemme toki kaiken minkä hubin päässä voimme etenkin lamppujen toimintavarmuuden parantamiseksi myös erikoistilanteissa, kuten sähkökatkojen aikaan.

    - Kimmo
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.