Viikonlopun lumisateet tekivät tehtävänsä ja sähköt pätkivät. HUB palautuu kyllä verkkoon hyvin katkoksen jälkeen, mutta siihen liitetyt Osramin tuotteet eivät.
Käyttöliittymästä kun painaa teemaa ON/OFF, vilkkuu ko teema muutaman kerran ja tulee teksti "Laitteen tilan päivitys epäonnistui".
Sama esiintyy laitteet -sivun kautta yritettäessä.
Jos olet poissa kotoa ja vilkaiset matkoilla mitä kotona tapahtuu, et juurikaan voi tehdä mitään. Osramien verkkoon saanti edellyttänee paikallaoloa.
Jos aikanaan tuki laajenee valvonnan puolelle, menee kyllä luottamus, mikäli tällaista esiintyy poissaollessa.
Miten kyseinen ongelma kierretään tai pikemmin poistetaan?
0
Viestejä yhteensä
Tällä hetkellä lamppujen toimintaa ei voi ihan ehdottoman varmaksi sanoa, en ota kantaa mistä se johtuu, mutta meille käyttäjille se näkyy aina kokonaisuuden, eli tässä tapauksessa hubin toiminnan epävarmuutena.
Kiitos kommenteista, teemme toki kaiken minkä hubin päässä voimme etenkin lamppujen toimintavarmuuden parantamiseksi myös erikoistilanteissa, kuten sähkökatkojen aikaan.
- Kimmo