Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Android push-ilmoitukset ei toimi

HarskiHarski Member Viestejä: 18

Terve!

Huomasinpa tässä puhelimen vaihdoksen jälkeen että push-ilmoitukset ovat lakanneet toimimasta.

Olen tyhjentänyt sovelluksen välimuistin, poistanut sovelluksen ja asentanut uudelleen. Androidin asetuksista ilmoitukset sallittu.

Cozifyssä kokeilin poistaa myös sen "puhelin" laitteen ja asensin uudelleen sen "lisää laite" toiminnon kautta. Silti ei vain millään lähde toimimaan.

SMS-ilmoitukset pärähtää heti läpi mutta push-ilmoitusta ei tule millään ilveellä.

Missähän voi olla vika? Mielestäni olen yrittänyt lähes kaiken...

Viestejä yhteensä

• PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,243 admin

Ja käynnistänyt myös puhelimen uudestaan?

• HarskiHarski Member Viestejä: 18
    editoi joulukuu 20

Sekin tehty, ei vaikutusta...

Cozifyn tuki ei ole tainnut enää hetkeen näitä foorumeja lueskella, pitänee laittaa viestiä suoraan asiakaspalveluun.

• MofaMofa Member Viestejä: 38

Cozify tuesta sain 13.9.2024 samasta asiasta tällaisen vastauksen:

======

Tämä liittyy käytännössä Googlen muutoksiin joka estää joitain toimintoja appiksessa jne...

Asiaa tutkitaan, mutta valitettavasti meillä ei ole tällä hetkellä näkyvissä nopeaa ratkaisua ongelmaan...

- Asiaa tarkastellaan mahdollisen tuotekehityksen kannalta...

======

• PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,243 admin

Nämä ois hyvä laittaa jakoon saman tien

• HarskiHarski Member Viestejä: 18

No nyt on kyllä surkea homma... Jos älykotijärjestelmästä ei pysty saamaan puhelimeen ilmoituksia niin onhan tuo älytöntä... Kuitenkin yksi ihan perustason toiminnoista nykyaikana. Joka ikinen turhake-sovellus työntää puhelimeen ilmoituksia niin tuntuu omituiselta.

Onneksi ne SMS-viestit toimii mutta ei sekään virheetön ratkaisu ole, itse haluaisin saada eri ilmoitusäänen kuin tekstiviesti.

Viimeisin päivitys android-sovellukseen tullut 31.3.2022. Kohta 3 vuotta sitten. Tuntuu ja näyttää siltä että tämän sovelluksen kehitys on jämähtänyt kokonaan. Jos homma ei tästä parane niin pitänee rueta kääntämään katsetta Home Assistantin/vastaavan suuntaan...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.