Puhelimeni meni rikki ja jouduin ottamaan käyttöön edellisen kapulan (iPhone6), jossa Qozify oli vielä asennettuna.
Nyt en pysty kirjautumaan ko. sovellukseen. Aloitusnäytöllä (KIRJAUDU/REKISTERÖIDY) oletuksena on oikea sähköpostiosoite. Painan alalaidan sinistä VALMIS , jonka tilalle tule ilmoitus lähetetystä aktivointikoodista. Sellainne löytyy ko. sähköpostista.
Mutta sovelluksesta ei löydy mitään paikkaa minne tuon koodin voisi syöttää!
Aina tulee vain alkuperäinen näyttö ja uusi koodi sähköpostiin.
En löytänyt apua käyttöohjeista enkä foorumista.
Mikä avuksia?
Viestejä yhteensä
Joskus HUB heittää ulos ja joutuu tilaamaan tuon koodin. En juurikaan itse kopioi siitä koodia, vaan klikkaan suoraan siinä olevaa linkkiä, jolla se avaa sen sovelluksen ja kirjautuu samalla sisään.
En nyt tähän hätään löytänyt yhtään kyseistä sähköpostia, niin olisin voinut laittaa kuvakaappauksen.
Edit: mikä iOS versio siinä on? Oletettavasti tuoreempi kuin 9?
iOS on 12.4.9 ja sähköpostista suoraan klikattu linkki ei myöskään tuota muuta, kuin uuden alkutilanteen.
Perhana, vastauksesi jäänyt kokonaan huomaamatta. Ratkesiko tilanne jo? Kokeilitko poistaa sovellusta ja uudelleenasennusta?
Hei,
Ok. 😊
En tiedä mistä ongelma tuolloin johtui ja mikä sen korjasi.
Reilu kuukausi on kuitenkin jo homma tältä osin ollut OK.
Mukavaa syksyn jatkoa😎!