Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.
Minulla ennestään paritettu NBA-001 toiseen cozify hubiin mutta nyt tuon anturin lisäysmahdollisuutta ei löydy 433 MHz laitteiden alta eikä Nexankaan alta kun koetin paritella.
Oletko resetoinut sen Nexan ennen kuin paritit uudestaan?
Kyseessä siis aivan uusi Nexa. Mutta *aplikaation* valikosta ei enää löydy Nexa NBA-001 paritettavaksi !
On ollut aiemmin koska minulla on toimivia Nexoja ihan oikeilla nimillään. Valikosta siis vain puuttuu tuo NBA-001
Tästä valikosta siis puuttuu:
Screenshottiin ei mahtunut koko valikkoa mutta ei sitä NBA-001 siellä kuitenkaan ole....
Solved: Kun koetti Telldus/Prooven anturina asentaa niin se löytyi Nexa nimellä....joku bugi varmaan... mutta toimii kuitenkin....
Hyvä, että asentui. Mihin käyttökohteeseen meinasit käyttää tuota?
Viestejä yhteensä
Oletko resetoinut sen Nexan ennen kuin paritit uudestaan?
Kyseessä siis aivan uusi Nexa. Mutta *aplikaation* valikosta ei enää löydy Nexa NBA-001 paritettavaksi !
On ollut aiemmin koska minulla on toimivia Nexoja ihan oikeilla nimillään. Valikosta siis vain puuttuu tuo NBA-001
Tästä valikosta siis puuttuu:
Screenshottiin ei mahtunut koko valikkoa mutta ei sitä NBA-001 siellä kuitenkaan ole....
Solved: Kun koetti Telldus/Prooven anturina asentaa niin se löytyi Nexa nimellä....joku bugi varmaan... mutta toimii kuitenkin....
Hyvä, että asentui. Mihin käyttökohteeseen meinasit käyttää tuota?