Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Viesti kun laitteita ei ole tavoitettu hetkeen

Hei,

Minulla on neljä palohälytintä omakotitalossa, ja yläkerran hälyttimet tarvitsetvat plugin koska kantavuus ei muuten riitä. Valitettavasti välillä plugi tulee otettua irti kun se on jatkojohdon päässä.

Tällöin yhteys yläkerran hälyytimiin katkeaa, mutta minulla ei ole mitään tapaa saada tästä tietoa kuin käymällä cozify sovelluksessa. Ainakaan en ole tällaista ominaisuutta löytänyt.

Etsin foorumeilta vastaavia viestejä ja jotain löytyi, mutta mihinkään ei ollut ratkaisua.

Onko tämä jotenkin mahdollista toteuttaa, vai vaatiiko se Cozifyltä jotain uusia ominaisuuksia toteutettavaksi?

Terveisin, Sampsa

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi huhtikuu 2020
    Eikös tuo laitevahti sääntö aja tuon asian?

    image
  • SampsaSampsa Member Viestejä: 4
    No just, tuohan se. Jotenkin jäi huomaamatta, kun kävin noita läpi. Itselle vähän jotenkin vierasta, että noita sääntöjä pääsee tekemään valitsemalla yksi laite, vaikka sitten itse sääntöä muokatessa laitteita voi olla useampia (eikä edes välttämättä sitä laitetta josta sääntöä rupesit tekemään)

    Mutta kiitos tästä! Katsotaan miten pelittää.

    Vielä kun saisi puhelimen huutamaan palohälytyksen aikaan vaikka se olisi äänettömällä, niin olisi täydellinen setti omaan käyttöön :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.