Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Sonos / Symfonisk käyttö Cozifyssa

maasimaasi Member Viestejä: 16

Sain kauniisti Cozifyssa kaikki Sonos/Symfonisk kaiutimmet näkyviin, mutta sitten en kyllä millään keksi mitenkä minun pitäisi saada tehtyä seuraavat:

  • Kun Poissa teema menee päälle (menee se sitten ajastetusti tai napista), kuuluisi kaiuttimesta "Hälytykset päällä" tai "Alarm on" tms.
  • Kun auton lämmitys käynnistyy (menee se sitten ajastetusti tai napista), kuuluisi kaiuttimesta "Autonlämmitys päällä" tms

En näytä keksivän mitenkä saan oheiset säännöt luotua.

Olen ymmärtänyt, että minun pitää tallentaa esim verkossa olevalle NAS levylle mp3 muotoiset äänitiedostot jotka sisältävät nuo puheet.

Mutta en edes ole löytänyt tapaa mitenkä alkaisin noita luomaan.


Osaisiko joku auttaa tai onko tästä olemassa jotain ohjetta?

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta olisiko tuosta ketjusta apua:


  • maasimaasi Member Viestejä: 16

    Kiitos. Tuossa katetaan kyllä yleisesti asiaa mutta puuttuu juuri tuo miten saisin cozifyssa tehtyä säännöt jotka soittaa klipin tietyissä tilanteissa.

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    Onko sulla paritettuna Sonos tai Symfonisk -laite? Eikös tämän jälkeen sääntöehdotuksista pitäisi löytyä oikea sääntö, jonka avulla pääsee valitsemaan halutun kappaleen (=äänen)?

    Itselläni ei ole noita kaiuttimia, joten ko sääntöjä ei ole mulla näkyvissä.

  • maasimaasi Member Viestejä: 16

    On paritettu Symfonisk mut en edes löydä miten valitsen minkä äänen soitan.

    Kun asensin ekan kerran niin oli joku musa soimassa spotifyssa ja nyt näyttää vain sen biisin joka kerta. Enkä siis löydä miten vaihtaa se tai laittaa mukaan tiettyyn sääntöön.

  • maasimaasi Member Viestejä: 16

    Laitoin supportiinkin tästä tiksun, mutta eipä ole vielä vastausta kuulunut.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.