Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Paloilmaisin kylmään ulkovarastoon?

Onko jollain kokemusta paloilmaisimen toimintakyvystä kylmässä tilassa? Yleensähän noille lupaillaan 0 - -10C kestoa. Haluaisin asunnon yhteydessä olevan kylmän ulkovaraston mielellään paloilmoittimen piiriin. Lämpötilat on noin pyöreästi Uudenmaan pakkaskelejä, ehkä viitisen astetta lämpimämpänä tuo pysyy. Jos varastossa jotain haluaa puuhastella, niin sitä on ensin tarvis tunti-pari-kolme lämmittää siirrettävillä lämpöpuhaltimella ja - patterilla, ja sen lämmitysajan ajan haluaisin sitä ilmaisimella varmuudeksi valvoa.

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    On aika inha tunne saada vikailmoitus palohälytyksestä, nimimerkki kokemusta on. Tosin tässä tapauksessa ilmaisin ei ollut kylmässä ja kosteassa, vaan ehkä turhan monen tiiliseinän takana.

    Laittamalla sen ilmaisimen suositellun käyttöalueen ulkopuolisiin olosuhteisiin lasket tuota vikailmoitusherkkyyttä.

    Et kertonut tuossa viestissä, miten tuon lämmitys tapahtuu. Napsahtaako lämmitin päälle etänä vai käytkö viemässä sen itse sinne. Mikäli laitteen käy laittamassa itse päälle, voisiko sen ilmaisimen viedä itse siinä samassa yhteydessä ko tilaan?

  • snysny Member Viestejä: 8

    Kiitos kommentista. Käyn napsauttamassa lämmittimet päälle, koska ovat siirrettäviä. Täytynee juu miettiä joku naruvinssi kattoon ja hiissata ilmaisin sitten samalla ylös.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.