Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Tapahtuneiden hälytysten logi?

PolarbeerPolarbeer Member Viestejä: 57

Hei!

Voin olla vain osaamaton, mutta itse en ainakaan näe Cozifyn Android-sovelluksesta mistään, milloin kuorivalvontatila lähetti push-notifikaation, että ovi avattiin. Push-notifikaatiostahan kellonaika on puhelimen näytöllä tarkistettavissa KUNNES notifikaation kuittaa, jolloin tieto kellonajasta katoaa bittiavaruuteen.

Sovelluksen "Hälytykset"-osio minulla on käytännössä aina tyhjä ja "Logit"-osiossa virtaa puolestaan jatkuvasti kryptistä dataa kuin New Yorkin pörssissä.

Onko asiaan tulossa parannusta vai löytyvätkö peruskäyttäjää kiinnostavat sensorien "hälytysajat" jostain maallikolle helposti luettavina?

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    Mites toi tapahtumahistoria asetuksissa? Mulla ei ole nyt yhtään hälytystä, niin en voi tarkistaa miten se siinä näkyy. Kaikki muut tapahtumat siinä kyllä näkyy, joten luulisi ne hälytykset näkyvän.

  • PolarbeerPolarbeer Member Viestejä: 57

    Siis mistä pääsee taoahtumahistoriaan?

  • 1234512345 Member Viestejä: 41

    "Mites toi tapahtumahistoria asetuksissa?"


    Siis missä asetuksissa tuollaisen pitäisi olla? Ei löydy tapahtumahistoriaa "HUB asetukset" eikä Omat Asetukset" valikoista.


    Ettei olisi joku beta-käyttäjien juttu? 🤨

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    Cozify lähetti uutiskirjeen 21.9.2020, jossa ilmoitettiin z-wave tuesta ja samaisessa kirjeessä oli maininta tuosta tapahtumahistoriasta.

    Ote:

    Tapahtumahistoria

    Tapahtumahistoria löytyy sovelluksen päävalikosta omana näkymänään. Näkymässä näytetään Hubin tapahtumia halutulta aikaväliltä. Tästä voi olla apua esimerkiksi kun halutaan tietää mikä laite on aiheuttanut hälytyksen tiettyyn kellonaikaan.

  • KalliollaKalliolla Member Viestejä: 24

    Tarkistin juuri oman käyttöliittymän kännykältäni (iPhone), tapahtumahistoriaa ei sieltä nevomastasi paikasta löydy, vaikka hub versio on sama ja app on vähän uudempi.


  • PolarbeerPolarbeer Member Viestejä: 57

    Minunkaan Android appista (Hub versio 1.14.2.19, App versio 1.1.2.0/1639) ei löydy tapahtumahistoriaa.

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    Tulikos tuo uutiskirje teille 21.9.? Tsekkasin sen, eikä kirjeessä kyllä mainitaan betatestaajia, joten luulisi sen olevan kaikilla jakelussa.

  • MofaMofa Member Viestejä: 29

    Kyllä uutiskirje ainakin minulle tuli, ja tapahtumahistoriakin oli päivityksen jälkeen valikossa vähän aikaa, mutta katosi sitten vähin äänin. Olis tosi kiva saada se takaisin!

  • 1234512345 Member Viestejä: 41

    Juu eipä ole tuollaista valikkoa mulla, tosin mulla ei hubissa toimi Z-Wavekaan, että beta testaajia ollaan näköjään kaikki. 🤨

  • dazerdazer Member Viestejä: 26

    Mulle toi tuli toviksi näkyviin ja hävisi yhtä nopeasti, kyselin sitten tuesta tätä:


    "Uutiskirjeessä oli virhe, ja tapahtumahistoria oli ennen aikojaan eksynyt mukaan. Ominaisuutta ei vielä ole saatavilla muille kuin valituille käyttäjille."

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin

    OK, tuohan selvensi asian.

  • kruotoiskruotois Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 109 admin

    12345, jos sinulla ei toimi z-wave etkä ole vielä tuen kanssa asiaa hoitanut: ota yhteyttä tukeen niin saadaan asia kuntoon.

    Tapahtumahistorian osalta selvitän asian ja palaan ensi viikolla.

    Kimmo/Cozify

  • TuplajiiTuplajii Member Viestejä: 36

    Mahtoiko olla isojakin ongelmia tuon tapahtumahistorian kanssa? Nimittäin jos itse saisi valita niin sehän se oikeasti kiinnostava oli verrattuna tuohon nyt olemassaolevaan koodarilogiin.

    Vie vissiin tallennustiloja jostain kun tallentelee tapahtumia?

  • PolarbeerPolarbeer Member Viestejä: 57

    Onkohan tämä logi tulossa milloin "normikäyttäjillekin"? Olisi hyödyllinen ominaisuus ja jos se kerran beta-testaajillakin jo on ollut jonkin aikaa käytössä...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.