Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Hue Bridge ei löydä valoja

JessiJessi Member Viestejä: 4
Muutin uuteen asuntoon ja sen jälkeen Hue Bridge ei enää tunnistanut siihen liitettyjä valoja. Valot ovat olleet minulla käytettävissä sekä Hue Bridgen että Cozifyn kautta. Resetoin Bridgen ja poistin kaikki Hue tuotteet myös Cozifystä. Nyt Hue Bridge ei suostu löytämään enää yhtään lamppua (olen hakenut myös sarjanumerolla). Cozify löytää lamput kyllä hyvin. Viimeisenä yritin löytää valoja Lamp Finderilla, mutta sekään ei löytänyt mitään.
Olisiko neuvoja?

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Resetoitko myös ne lamput?
  • Valinnat
    JessiJessi Member Viestejä: 4
    Joo lamput on resetoitu.
  • Valinnat
    1234512345 Member Viestejä: 41
    Hue Bridgessä voisi kokeilla vaihtaa ZigBee kanavaa, jos on niin että uudessa sijainnissa on käytössä olevalla kanavalla jotain häiriötä.
  • Valinnat
    JessiJessi Member Viestejä: 4
    Voiko kanaa vaihtaa muuten kuin iPhonen soveluksesta? Sovellus on nimittäin jatkuvasti vain siinä tilassa, että pystyy lisäämään valoja. Muualle ei pääse.
  • Valinnat
    1234512345 Member Viestejä: 41
    Selviskös tämä jo?

    En kyllä itse tiedä saako jonkun muun softan avulla kanavaa vaihdettua, kurkkasin https://account.meethue.com/bridge sivua ja siellä kyllä näkyi jotain tietoja bridgestä mutta ei ZigBee kanavaa (saati että olisi sitä päässyt vaihtamaan).
  • Valinnat
    JessiJessi Member Viestejä: 4
    Ei ole selvinnyt.
    Philipsin oma tuki ehdottaa että lähetän heille polttimot, joissa on takuu jäljellä. En kyllä usko että se ratkaisee mitään, sillä Hue ei löydä myöskään juuri kaupasta haettua uutta polttimoa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.