Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Muuttuuko Cozify:n etäkäyttö kuukausi maksulliseksi kaikille ?

Viittaan tällä kysymyksellä sivustollenne -> https://www.cozify.fi/pages/cozify-pro

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Nykyiset toiminnot 9 e/kk. Jaahas.
  • ilkenilkeilkenilke Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 156 ✭✭
    Rehellisesti sanottuna nykyiset toiminnat + nykyinen asiakaspalvelun vasteaika (muutamasta päivästä useisiin kuukausiin) pistää vakavasti miettimään meneekö jatkoon enää.
    Tämä on ainakin osalla ollut vanhempien hubien ostoperusteena oleva argumentti että on kuukausimaksuton.

    Henk. kohtaisesti olen yrittänyt olla avuksi foorumilla ja testaamalla kattavasti, mutta tuntuu vähän maton vetämisestä jalkojen alta (vaikka ymmärrän kyllä taloudellisen syyn taustalla).

    Jos näihin pitäisi tulla hintaa, niin hinnan pitäisi olla ihan max. 1-2 euroa per kk nykyisistä toimenpiteistä. Siihen laadukkaita lisäpalveluita kylkeen niin avot. Eli kunnollinen tuotteistus.

    Lisäpalveluita joista oikeasti maksettaisiin:
    - hälyjen ohjaaminen tarvittaessa hälytysfirmaan (esim avarn, Securitas, mitä näitä nyt nykyisin on)
    - Sähkönkulutuksen aktiivinen seuraaminen + aktiivisen sähkönohjaus/kulutusvälineiden asennuspalvelut (eli meillä vaikkapa lattialämpöjä ja ilmapumppua seurattaisiin ja säädettäisiin jatkuvasti)
    - Web-käyttis - olisin valmis maksamaan joitakin euroja siitä
    - Esim. z-wave voisi olla yksi millä rahastaa - laittakaa se maksumuurin taakse

    Sitten kertakäyttöisiä lisäpalveluita
    - älykodin suunnittelupalvelu
    - Hyviä yksityiskohtaisia ohjeita esimerkiksi releiden suunnitteluun ja modaamiseen (asiakkaan vastuulla hoitaa valtuutettu sähkömies)

    ja niin pois päin. Aivan varmasti löytyisi markkinaa täältä, kun samalla ajaa tuotetta ulkomaille.
  • monitmonit Member Viestejä: 127 ✭✭
    Jaahas. Erikoista. Koskahan Cozify aikoo lähettää jotain tiedotetta nykyisille asiakkaille, että mitenkäs tämä mahdollisesti vaikuttaa nykyisiin asiakkuuksiin...
  • HoboHobo Member Viestejä: 22

    Yksi hankinnan peruste oli juurikin könttähinta versus sectoralarm ja verisure.

    Veikkaan että monelle tulee suhteellisen pska fiilis jos jälkikäteen lisätään kk-hinnoittelu.

    Lisähinnan ymmärtää jos palvelut lisääntyy, mutta jos vanhat muutetaan maksulliseksi...

  • monitmonit Member Viestejä: 127 ✭✭
    No minä kyllä ymmärrän tämän tavallaan. Olen itsekin sen verran systeemiin sijoittanut, että toivon Cozifyn ja heidän tuottamansa palvelun todellakin pysyvän pystyssä. Jos tämä kymppi kuussa auttaa siinä, niin kyllä se mulle on ok.

    Kysymys on myös siitä, mitä on kommunikoitu kauan sitten kun olemme palvelun ottaneet käyttöön? Onko silloin annettu edes ymmärtää, että palvelu olisi kaikilta osin maailman loppuun asti ilmainen?

    Edellytän kuitenkin sitä, että Cozify pystyy tämän kommunikoimaan ja perustelemaan jotenkin järkevästi. Toistaiseksi ei ainakaan ole tullut mitään infoa. Ehkä tämä ei koskekaan vanhoja hubeja, kun ei ole mitään kuulunut?
  • ilkenilkeilkenilke Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 156 ✭✭
    monit kirjoitti:

    No minä kyllä ymmärrän tämän tavallaan. Olen itsekin sen verran systeemiin sijoittanut, että toivon Cozifyn ja heidän tuottamansa palvelun todellakin pysyvän pystyssä. Jos tämä kymppi kuussa auttaa siinä, niin kyllä se mulle on ok.

    Kysymys on myös siitä, mitä on kommunikoitu kauan sitten kun olemme palvelun ottaneet käyttöön? Onko silloin annettu edes ymmärtää, että palvelu olisi kaikilta osin maailman loppuun asti ilmainen?

    Edellytän kuitenkin sitä, että Cozify pystyy tämän kommunikoimaan ja perustelemaan jotenkin järkevästi. Toistaiseksi ei ainakaan ole tullut mitään infoa. Ehkä tämä ei koskekaan vanhoja hubeja, kun ei ole mitään kuulunut?

    ihan kuin kuukausia sitten oisin jossain nähnyt kommentin tai julkaisun, että ei koskisi vanhoja. Mutta voi olla myös unta, joten odotellaan oikeaa näkemystä.
  • makromakro Member Viestejä: 226 ✭✭
    Löytyisiköhän Cozifyltä pikkuhiljaa joku kommentoimaan tätä asiaa, ettei tarvitse arvailla sen enempää? :worried:

    Hieman hiljaista on kyllä muutenkin valmistajalta saada täällä forumilla kysymyksiin vastauksia. :neutral:
  • JereJere Member, Cozify Viestejä: 58 mod
    Vähän valaistusta tähän aiheeseen:
    Tämä tuleva tuotteistopäivitys koskee VAIN UUSIA ASIAKKAITAMME. Eli te, joilla jo on oma Cozify Hub, ei tarvitse huolehtia näistä tulevaisuuden palvelumuutoksista. Saatte siis pitää kaikki ominaisuudet mitä teillä on tällä hetkellä käytössä, ja kaikki toiminnot pysyvät koskemattomina. Emme ota koskaan käyttäjiltämme pois toimintoja, vaan ainoastaan lisäilemme niitä. =)
    Ja mikäli syystä tai toisesta vanhojen asiakkaiden hinnoittelua tai tarjottuja ominaisuuksia muutetaan joskus tulevaisuudessa, siitä ilmoitetaan varmasti erikseen ja hyvissä ajoin, jotta voitte siihen varautua.

    T: Jere / Cozify
  • monitmonit Member Viestejä: 127 ✭✭
    Hienoa, kiitos. Mahtavaa olla vanha asiakas!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.