Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Joku "summeri" ilmaisemaan että murtosuoja on päällä?

Lasse ÄijöLasse Äijö Member Viestejä: 3
Olen viritellyt Cozifytä mm. murtohälyttimeksi ja lapsia varten olisi tarve saada joku summeri ulkoeteiseen ilmaisemaan, että Cozify pitäisi laittaa Kotona-tilaan. Eli, kun "Poissa"-tilassa ulko-ovi avataan, alkaisi summeri piipittämään. Olisiko tällaiseen vinkkiä/sopivaa laitetta? Laite saisi olla mielellään paristokäyttöinen... ko. tilassa ei ole pistorasioita.

Viestejä yhteensä

  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Tuli mieleen patterikäyttöinen ovikello, muttei taida olla tuettuna. 🤔
    Onko eteisessä kattovaloa? Jos on, vaihtaa lampun ja ohjaa sen säännöllä esim punaiseksi hälytyksen ollessa päällä ja ovi avattaessa.
  • aruaru Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 96
    Lisäsin kytkimen alle yhden kojerasian jonne purin NEXA LML-710 Ovikellon ja sen päällä purettu merkkilampun pidin jossa pysyy toi kupu kiinni mihin tein reiät jotta ovikellon ääni kuuluu, aina kun toiminta päällä syttyy myös ledi palamaan.
    Kytkimen taakse taas laitoin NEXA WMR-1000 Langattoman relevastaanottimen jolla saa säännöilla ohjattua ovikelloa.
    Kun hälytys on päällä kotiatullessa ja ovi aukaistaan hälyttää ovikello ja ledi syttyy merkiksi että hälytys on päällä.

    image
  • Lasse ÄijöLasse Äijö Member Viestejä: 3
    @aru Siististi ratkaistu! Kiitos vinkistä, jotain tuon suuntaista voisi yrittää
  • Lasse ÄijöLasse Äijö Member Viestejä: 3
    editoi toukokuu 2019
    @Pudeman Täällä hetkellä katossa valaisin, jossa loisteputket. Yksi vaihtoehto ollut juuri vaihtaa valaisin, jotta saisi tuon punaisen valon.

    Ja itse asiassa Nexa MLR-1105 näkyy toimivan myös Cozifyn kanssa ja on paristokäyttöinen.
  • SpinnuSpinnu Member Viestejä: 54
    Itse ratkaisin ongelman soittamalla Sonos kaiuttimella oman äänitteen "Tervetuloa kotiin, murtohälytin oli päällä, kytke se pois ennenkuin hälytys laukeaa." niin ja yksi lampuista vaihtaa väriänsä violetiksi. Sama lamppu syttyy vihreänä, kun hälytin laitetaan päälle, ja poistumisviive käynnistyy.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.