Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Osram-laitteet lakkasivat toimimasta

monitmonit Member Viestejä: 127 ✭✭
Minulla lakkasi yhtäkkiä kaikki Osramin laitteet toimimasta pe klo 12.25-12.27 välillä. Eli Osram Plugit ja Osramin lamput.

Laitoin tästä jo tukeenkin sähköpostia, mutta olisi kiva kuulla onko kellään muulla vastaavaa?

Tietääkö kukaan, mitä on tapahtunut perjantaina klo 12.25-12.27? Onko mahdollisesti hubin softa päivittynyt? Ainakin applikaation softa päivittyi perjantaina.

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    klampiklampi Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 169 ✭✭
    Minulla on käynyt kahdesti noin. Lamput lähtivät toimimaan käyttämällä ne sähköittä, mutta pistorasiat piti resetoida, poistaa hubista ja liittää takaisin. Cozifyn puolelta tapahtuneelle ei löytynyt selitystä, jos asiaa nyt ihan hirveästi tutkittiinkaan.
  • Valinnat
    amuamu Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 348 ✭✭
    editoi huhtikuu 2018
    Sama on käynyt useamman kerran tässä muutaman vuoden aikana. Arviolta kerran 2-3 kuukaudessa. Valaisimet yleensä palautuu pitämällä virtoja pois jonkun aikaa, mutta plugit pitää melkein aina resetoida ja liittää uudestaan hubiin. Aikamoista jumppaa.
  • Valinnat
    monitmonit Member Viestejä: 127 ✭✭
    Joo tuesta vastattiin, että bugi Ubisys:n laitteiden ohjelmistoissa kuulemma joskus rikkoo verkkoa. Ja mulla on 4 noita Ubisys:n laitteita. Ja mä kun luulin, että ovat sieltä laadukkaammasta päästä...

    1,5 tuntia meni korjaillessa verkkoa. Onneksi tämä oli eka kerta tämän vuoden aikana, mitä näitä vehkeitä olen käyttänyt.

    Homma korjaantuu sitten, kun Cozifyyn tulee Ubisys:n päivitysmahdollisuus. Toivottavasti tulee seuraavassa versiossa, niin pääsee tästäkin pulmasta. Sitä ennen pitää vaan pitää sormia ristissä, että sama ei enää toistu.
  • Valinnat
    amuamu Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 348 ✭✭
    editoi huhtikuu 2018
    monit kirjoitti:

    Joo tuesta vastattiin, että bugi Ubisys:n laitteiden ohjelmistoissa kuulemma joskus rikkoo verkkoa. Ja mulla on 4 noita Ubisys:n laitteita. Ja mä kun luulin, että ovat sieltä laadukkaammasta päästä...

    Tämä olikin uusi tieto itselleni. Yksi Ubisysin himmennettävä rele löytyy verkosta, enkä tosiaan ole osannut edes epäillä sitä mahdolliseksi syyksi.

    Täytyypä seuraavalla kerralla pudottaa se ensin pois verkosta, jos ongelma korjautuisi sillä.
  • Valinnat
    samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 651 mod
    Ubisysin päivitystä varten tarvitaan Ubisysin G1 gateway, jonka me voimme lainata. Uusimmassa firmware versiossa on korjattu tuo "kaikkien lamppujen kadotus"-ongelma sekä OTA päivitys, eli tulevaisuudessa Cozifyn hubi kykenee tekemään nämä päivitykset ilman G1 laitetta.

    Jos haluatte G1 lainalaitteen, niin lähettäkää sähköpostia tuki@cozify.fi

    t. Samppa \ Cozify
    t. Samppa \ Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.