En enää saa Cozify-hubiin Android-sovelluksen kautta yhteyttä vaan käyttöliittymä antaa virheen "Hub connection failed!" (ohessa kuva). Virhetilanne havaittiin eilen iltapäivällä, aamulla kaikki toimi vielä normaalisti.
Olen buutannut hubin useampaan kertaan irrottamalla piuhat ja odottamalla vähintään 10 sekuntia.
Olen yrittänyt loginia sekä tabletilla, joka on kiinni wlanilla samassa verkossa kuin cozify hub, että puhelimella. Molemmilla tulee nyt tuo login error, vaikka ne aiemmin toimivat. Olen myös päivittänyt molempiin laitteisiin uusimmat Android- ja sovellusversiot.
Muutaman kerran olen onnistunut pääsemään sen verran "sisälle" hubiin, että voin selata käyttöliittymän sivuja ees taas, mutta esim. devices-listaan ei lataudu mitään, vaikka kuinka odottaisi.
Kertaalleen otin log outin ja sain uuden salasanan sähköpostiini. Sillä loggasin takaisin sisälle, mutta tilanne jatkuu ennallaan.
Pitäisiköhän reitittimen päässä palaa valo RJ45-piuhan kohdalla Cozify-hubin ollessa siihen liitettynä? En muista millainen tilanne oli ennen ongelman alkua, mutta nyt reitittimessä ei valoa pala. Kun liitän läppärin samaan piuhaan toimii verkko ja reitittimessä palaa valo.
Cozify hub on otettu käyttöön huhtikuussa ja on tähän saakka toiminut ihan hyvin. Valojen sammuttaminen ja kytkeminen katkaisijasta toimii edelleen.
Onko samankaltaista ongelmaa esiintynyt muilla?
Olen myös tehnyt asiasta tiketin Cozifylle.
0
Viestejä yhteensä
Harmi juttu on, että uuteen hubiin joudutaan kaikki releiden ja laitteiden yhdistämiset tekemään uusiksi, mutta elämä on...
Täällä näköjään nyt samantapainen ongelma. En ole kotona enkä saa enää yhteyttä laitteeseen omalla enkä rouvankaan puhelimella. Tiedän että internet yhteys käy ja kukkuu Ok mutta hubi ei vastaa. Toimi vielä puolenyön aikaan. Mikä sen portin rikkoisi yhtäkkiä? Jokin yhteysongelma nyt Cozify puolella?