Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Kotona-teema päällä ja ilmoitusten lähetys

Moi,

Meillä on perheen yhteinen mökki jossa on Cozify. Joskus vaikka minä tai joku perheenjäsenistä on mökillä ja yhteydessä mökin WiFi verkkoon, mökkiin liittyvät ilmoitukset lähetetään aina kaikille muillekin jotka eivät ole mökissä.

Välillä tämä ärsyttää näitä jotka eivät ole mökissä, saavat turhia ilmoituksia puhelimeensa.

Millä tavalla saan Cozifyn lähettämään ilmoitukset vain läsnäoleville? Jos ei ole ketään paikalla niin tottakai lähetetään ilmoitukset kaikille.

Viestejä yhteensä

  • AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Suosittelisin tekemään kaikille mökin käyttäjille omat teemat, joihin kuuluvat kunkin kannalta relevantit ilmoitukset. Tämä pitää joko laittaa manuaalisesti päälle ja pois tai sitten voi tietysti käyttää aina voimassa olevaa sääntöä, joka laittaa oikean teeman päälle kun tietty puhelin tulee paikalle. Ja näiden lisäksi yksi teema, jossa ilmoitukset lähetetään kaikille.
    Antti/Cozify
  • masiaromasiaro Member Viestejä: 54
    Sehän kuulostaa aika monimutkaiselta ja pitää muistaa itse laittaa päälle/pois.

    Cozify havaitsee itse kun joku on paikalla, eikö tätä ominaisuutta voi hyödyntää muutamilla koodiriveillä?
  • samppasamppa Member, Cozify Viestejä: 651 mod
    Eli lisäominaisuutena mahdollisuus määritellä "lähetä vain hiljattain havaittuihin puhelimiin"?

    t.Samppa / Cozify
    t. Samppa \ Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.