Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Kamerat ja yhteyden muutos

PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
Mites toimitaan Foscamin kameroiden kanssa, kun nettiyhteys muuttuu?

Vanha modeemi tilttas, uusi tilalle. Tässä vaihdoksessa tietysti oletusarvoinen verkon nimi ja tunnukset vaihtuivat. Foscamin oma sovellus ei tietenkään havaitse kameroita automaattisesti, eikä myöskään HUB.

Onko kamerat asennettava alusta alkaen uudestaan Foscamin sovelluksessa? (=vanhojen kameroiden poisto, samat laitteet uutena)

Kiertotietä?

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi maaliskuu 2017
    Itselleni vastaten ja jos joku toinenkin joutuu arpomaan vastaavan kanssa.

    Foscamin sovellus, eikä tietenkään HUB löydä kameroita automaattisesti, kun langaton yhteys on muuttunut.
    Pelkkä kameroiden poisto Foscamin sovelluksesta ei riitä. Vaikka kameran poistaa Foscamin sovelluksesta ja liittää uudestaan takaisin uusilla WLAN tunnuksilla, ei tämä riitä.
    Laitteet pitää resetoida. Esim C2 reset painike löytyy laitteen takaa. 9900P se on erillisen kaapelin päässä.

    Sen jälkeen koodin skannaus Foscamin sovellukseen, verkon salasana ja kameralle tunnukset. Tässä vaiheessa kannattaa kameran tunnuksina käyttää samoja, koska tällöin välttää HUBiin niiden syötöltä. HUB löytää kamerat automaattisesti uuden yhteyden muodostumisen jälkeen.
    Post edited by Pudeman on
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.