Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

iPhone apin uusi versio.

bigfootbigfoot Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 67
Latasin juuri uuden iPhone Apin, joka on ilmeisesti beta. Olen tosin tämän viikon etäkäyttäjä Hubille.
Välillä jättää yhteyden kytkemättä. "HUB yhteydessä ongelmia" ...kuten juuri nyt...voi tosin olla juuri nyt reititinongelma koska etäkameroihinkaan ei pääse kiinni edes niiden omilla Apeilla.
Aiempaa uudelleenkirjausrumbaa ei ole viimepäivinä esiintynyt.

Kommentti ulkonäöstä, toki tyylikäs, mutta aiempi sininen "päällä"-oloväri esimerkiksi Teemoilla oli havainnollisempi nykyisen kirkastetun valkoisen sijaan.
Ehkä tottumiskysymys tai makuasia, mutta kommentti.
Grafiikka muuten ok, mutta edelleen APIn laitenäyttö kryptaa yli 60 laitteen muokkaustilassa.

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Juu, tuolla betatestaajien palstalla olikin muutama keskustelu tästä versiosta.
  • Valinnat
    bigfootbigfoot Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 67
    editoi helmikuu 2017
    Mielenkiintoista, tosin minulle ei valitettavasti ko keskustelu näy, koska ko ryhmä on lienee rajattu ja oikeuksieni ulkopuolella. Näen valitettavasti vain kameratestaajien beta-kirjoittelut yleisten lisäksi.
    Oletukseni on että betaryhmiä on useita, eikä jonkun erillisalueen beta-testaaja automaattisesti kuulu niihin kaikkiin.

    Minulla oli ongelmana tuo yhtä äkkiä muuttunut päivittäinen vaadittu Gozify rekisteröinti joka iPhonen osalta Cozifyllä selitettiin helpissä muistin puutteella.
    Se ei kutenkaan lienee kohdallani oikea diagnoosi, koska ko puhelimessa on kapasiteettiä 248Gt ja siitä vapaan vielä n 170Gt. Liekkö iPhonessa (7) sitten käyttömuisti eri kuin koko puhelimen muisti, en tiedä.
  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    No niinpä onkin. Sinulla ei näy tuota beta merkintää nimimerkin vieressä. Itse ilmoittauduin vapaaehtoiseksi koekaniiniksi ja pyysin noita beta versioita sovelluksista. Oletin, että kuulut samaan ryhmään, kerta sait tuon beta version. Tuleekohan se tuosta kamera puolelta? Ota yhteys tukeen, niin eiköhän tuo oikene. Tosin melko hiljaista silläkin puolella on ollut.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.