Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Android-sovelluksen käynnistysparametrit

Cozify tuli kotiin ja nyt kun perusasetukset on kunnossa, aloin miettiä sen pidemmälle vietyjä käyttömahdollisuuksia.

Käytän aika paljon Tasker-sovellusta Android-kännykässäni erilaisten toimintojen automatisointiin ja nyt tuli idea että miksei eri teemojen käynnistymistä voisi myös automatisoida sitä kautta. Silloin voisin esimerkiksi käynnistää valot älykellosta nappia painamalla.

Aika yksinkertainen menetelmä olisi käynnistää Cozify-sovellus Taskerilla antamalla sille käynnistysparametrina (englanniksi kaiketi "intent") esimerkiksi käynnistettävä teema. Olisiko tällainen ominaisuus mahdollista saada mukaan? Tai ehkä sellainen ominaisuus jo onkin, jolloin kysymys kuuluu voisiko tästä saada tarkempaa dokumentaatiota nyt tai vastaisuudessa.

Viestejä yhteensä

  • jakeroljakerol Member Viestejä: 30
    Vaikeneminen on myöntymisen merkki mutta tällä kertaa se taitaa kuitenkin tarkoittaa ei :smile:
    Pitää siis jäädä odottelemaan uusia versioita ja mitä ne tuovatkaan tullessaan.
  • Kimmo RuotoistenmäkiKimmo Ruotoistenmäki Member, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 204 mod
    editoi joulukuu 2015
    Hei jakerol,

    Vaikeneminen johtuu tässä tapauksessa siitä, että emme ihan kaikkiin viesteihin huomaa vastata. Luemme kyllä ihan kaikki viestit, mutta joskus tulee katkoja vastauksessa. Kiitos siis palautteestasi ;)

    Taskeri on tullut pariin otteen esiin ja oikein mielenkiintoinen vaihtoehto. Tämä liittyy laajemmin avoimiin rajapintoihin ja pyrimme niitä tarjoamaan mahdollisimman pian. Lisäksi uskomme älykellojen olevan mallikas täydentävä lisä kodin ohjaukseen.

    Kimmo/Cozify
  • Janne KupariJanne Kupari Member Viestejä: 2
    editoi joulukuu 2016
    Moi!

    Eilen tuli korkattua ensimmäiset Cozify, Osram ja Centralite -tuotteet ..ja kylläpä muuten kelpaa! :)

    Nyt nousi esille älykellotuki; voinko tällä hetkellä ohjata älykellolla miten valaistuksia/Sonosta? Onko Philips Hue natiivi sovellus paras keino tällä hetkellä?

    Hyvää Joulua koko kommuunille!

    // Janne
  • Matti SeiseMatti Seise Member Viestejä: 49
    Sonoksen ohjaus onnistuu älykellolla.
    Mä soitan Spotifyn kautta sonoksia ja kellosta ohjaan Spotifyä. Toimii kun junan vessa. Cozifyn kautta hallitsen itse laitteita (mitkä ovat päällä / pois). Veikkaan, että myös valoissa natiivisofta toimii parhaiten.

    Huonekohtaista jakoa ei kellon kautta (ainakaan vielä) pysty tekemään (Ainakaan mä en ole vielä keksinyt miten se tehdään).

    Kellona GearS2.
  • Jouni KarnasaariJouni Karnasaari Member Viestejä: 11
    Eikös tuo hoituisi Taskerin Auto input- plugarilla? Itse ainakin käskytän sillä Spotify appia joten luulisi sen pystyvän painelemaan painikkeita Cozify appissakin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.