Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Centralite liiketunnistin

janzkajanzka Member Viestejä: 1
Moro,

Meikäläiseltä löytyy 2 kappaletta Centralite 3-Series Micro Motion Sensor ja 2 kappaletta Nexa LMDT-609 liiketunnistimia. Ensiksi mainittujen kanssa on sellaista ongelmaa, että tuntuvat tunnistavan liikettä silloinkin kun moista ei pitäisi olla? Eli poissa-teemalla tulee viestiä kun liikettä havaitaan ja pienen testailun jälkeen näyttäisi siltä että nuo 2 centraliteä tunnistavat tyhjässä asunnossa liikettä muutamia kertoja päivässä. Nexan tunnistimet tuntuvat pelittävän ihan hyvin.

Saattaa tietty olla että kämpässä pörräilee jotain ötököitä jotka tuo sensori tunnistaa? Mahtaako tuo noin herkkä olla, vai liekö noissa/hubissa jotain ongelmaa? Mikäli laite on näin herkkä, niin viestejä onnistuisi karsia pois jos jotenkin voisi tehdä säännön että kun kahdesta tai useammasta tunnistimesta havaitaan liikettä tietyn ajan sisällä niin tulisi ilmoitusta. Onkohan tämmöinen mahdollista?

Viestejä yhteensä

  • Lauri HeikkuriLauri Heikkuri Member Viestejä: 5
    Minulla on sama ominaisuus tuossa Centraliten liiketunnistimessa. Häätyy alkaa repimään patterit irti ja koittaan jotaki poppaskonsteja vian korjaamiseksi.
  • klampiklampi Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 169 ✭✭
    Kiitos teille janzka ja Lauri tästä tiedosta. Olin jo aikeissa tilata näitä Centraliten liiketunnistimia, kun Nycejä ei ole saatavilla. En kuitenkaan kaipaa enää yhtään epäluotettavasti toimivaa laitetta, joten mieluummin olen toistaiseksi ilman ja odottelen joko Nycejä tai jos Philips Hue tunnistin tulisi jossain välissä tuetuksi.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Minulla Centralite ulkona, lipan alla. Ei ongelmia, vielä.
  • Lauri HeikkuriLauri Heikkuri Member Viestejä: 5
    Ei auttanut centraliten resetointi ja räknäys. Edelleen näkee haamuliikettä alle 20 minuutin välein.
  • masiaromasiaro Member Viestejä: 54
    Täälläkin sama ongelma. Havaitsee muutama kertaa päivässä, yleensä noin tunnin pari välein. Vaihdoin sen uuteen ja ongelmat loppuivat siihen.

    Edellinen pitää viedä huollettavaksi. En ole vielä ehtinyt ottaa yhteyttä Cozifyn tukeen.
  • Lauri HeikkuriLauri Heikkuri Member Viestejä: 5
    No eihän mittään, minäki laitan viestiä supporttiin samasta takuuasiasta. Josko saisimma yhessä tingattua uudet.
  • SimppaSimppa Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 24
    Sama ongelma täälläkin Centraliten liiketunnistimen kanssa. Olisi mukava hoitaa asia kuntoon jos vain Cozifyn tuki vastaisi s-posteihin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.