Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valojen sytytys/sammutus katkaisijasta

IiroSIiroS Member Viestejä: 76
Toisessa ketjussa jo kyselin tähän vastausta, muttei kukaan osannut neuvoa, joten kysynpä täällä: makkarissa minulla on 2 kpl Osramin Ledinauhoja, sekä 1 kpl Nexa LWST-615 valokatkaisimia. Haluaisin valokatkaisijalla sytyttää/sammuttaa valot, mutta en saa kuollaksenikaan hommaa toimimaan. Mitä teen väärin?

Viestejä yhteensä

  • Jarno ViitasaariJarno Viitasaari Member Viestejä: 6
    No olet varmaan mobiililla testannut että valot syttyvät eli signaali hubilta valoille pelaa...Sitten seuraava on signaali nexan katkaisijalta hubille.Ota vaikka katkaisija hubin lähelle ja koita uudestaan. Joskus auttaa kun poistaa nexan katkaisijan laitelistalta ja parittaa ja määrittää uudestaan komennot. Kerro kui kävi
  • IiroSIiroS Member Viestejä: 76
    Niin, siis en löydä mistään käskyä / sääntöä, jolla tämän valo-operaation toteuttaisi. Valokatkaisijalla voi "käynnistää teeman", joka kyllä sytyttää valot, mikäli luo teeman jossa valot on päällä, mutta ei sammuta niitä kun teema sammuu.
  • Jarno ViitasaariJarno Viitasaari Member Viestejä: 6
    Mulla ainakin riittää kun menee laitelistalla suoraan näpäyttämään nexan katkaisija ikonia ja valitsee molemmille painikkeille käskytettävät valaisimet
  • IiroSIiroS Member Viestejä: 76
    No niin! Eilen oli Cozify-appi päivittynyt joten päätin kokeilla tuota laitenäkymän kautta jälleen. Nythän sinne oli ilmestynyt mahdollisuus "käynnistää laite kaukosäätimellä". Tuollaista sääntöä ei minulla aikaisemmassa Cozify-versiossa löytynyt, tai sitten joku bugi oli tuossa kun ei moista sääntöä löytynyt. Aikaisemmin se tarjosi minulle vain mahdollisuutta "käynnistää teema", nyt oli mahdollisuus käynnistää yksittäisiä valoja. Vähän kummastelinkin, kun ajattelisi että valojen sytyttäminen kait on katkaisijan yleisin funktio... :D Pitääpä testailla joko kytkin toimii jahka kotiin pääsen. Suurkiitokset avusta!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.