Hei vieras, tervetuloa!

Vaikuttaa siltä että olet uusi täällä? Jos haluat osallistua keskusteluihin, rekisteröidy valitsemalla joku painikkeista ohessa!

Mikä on sääntö jota ei ole, mutta on kuitenkin

Anssi KärkiAnssi Kärki Member Viestejä: 11
Minulla on takkahuone joka on läpikulkutila. Asensin kaksi liiketunnistinta molempiin päihin ja ohjatun ohjeen mukaan valo syttymään 0.1 min liikkeestä. Luullakseni se oli sääntö, mutta sitä ei näy sääntö listassa vaan ainoastaan takkahuoneen valon takaa.
Miten tuo sääntö saadaan pois päältä jos sitä ei ole? Joskus kun olisi kiva olla huoneessa siten, että valo on pitempään kuin 10 sek päällä.

Viestejä yhteensä

• PudemanPudeman Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 778 ✭✭✭
    Teitkö säännön johonkin teemaan liittyen vai onko se teeman ulkopuolinen sääntö? Kun klikkaat sitä valoa, tsekkaa mitä automaatio välilehdellä sanotaan.
    Kuvakaappaukset auttaisivat, laita vaikka privana.
  • Anssi KärkiAnssi Kärki Member Viestejä: 11
    Lisäsin liiketunnistimen jonka jälkeen tuli sääntöehdotus ohjelman toimesta. Tein sen säännön. Eikait se missään teemassa ole, mistä minä tiedän. Automaatio välilehdellä sanotaan "Automatisoi kodin valot".

Haluaisin vain päättää itse, että valot ovat päällä, vaikka joku käveleekin liiketunnistimen ohi.
    editoi tammikuu 22
    Eikö löydy edes sääntösivujen teemoihin liitetyistä säännöistä?

Taitaa olla helpoin, jos poistat sen liiketunnistimen käyttöliittymästä ja sen jälkeen resetoit sen. Parita uudelleen ja ohita ne sääntöehdotukset. Tee haluamasi sääntö itse.image
  • Anssi KärkiAnssi Kärki Member Viestejä: 11
    Kyllä se tuolla Teemoihin liitetyt löytyy. Mutta eipä sitä sieltäkään saa pois päältä. Tolkuttoman hankala saada yhden huoneen valot palamaan.
    Eikun resetoimaan
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.