Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Himmennettävä pistorasiaohjain ?

jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
Tukeeko Cozify jotain himmennettävää pistorasiaohjainta?

Minulla on olohuoneessa pari valotornia, joissa molemmissa 5 lamppua. Ei kahtaisi kaikki vaihtaa älylampuiksi, helpompi olisi himmenttää kaikkia tuollaisella ohjaimella.

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi helmikuu 2018
    Mulla on ainakin yksi Prooven pistorasia, jota pystyy himmentään. Se tosin on 433 MHz laite, mutta käynee ei niin kriittiseen -paikkaan.
    Tuossa mallia: https://m.clasohlson.com/fi/Aloituspakkaus-TellStick-Net,-Telldus/36-6260
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
    Muistatko mallia ?
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Muistelen, että omani on vastaava, mutta Prooven, eikä Cotech. Löytynee varmasti jostain kaupasta klo versiokin.
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
    Uskoisin että on. Tuossa sinun TellStick aloituspaketissa lukee "Paketti sisältää: Kaukokytkin, jossa himmennintoiminto (36-6009) " ja kun tuolla 36-6009 :llä hakee Clas Ohlsonin kaupasta niin tulee tuo Cotech himmennin. Eli veikkaan että tuo Cotech on Clas Ohlsonin merkki, joka on oikeasti Proove :)
  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi helmikuu 2018
    Jos maltat hetken odottaa, testaan vielä tuon himmentimen. Ei ole mulla nyt käytössä, kun olen päivittänyt pistorasioita zigbeelle.

    Laite tuli tämän pakkauksen mukana. On näköjään poistunut jo myynnistä. https://www.clasohlson.com/fi/Aloituspakkaus-Tellstick/36-5277
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
    Jaaa, parittui kyllä, muttei mitään tapahtu kun laittaa päälle.
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
    Näköjään Tellstick tukee sitä, mutta Cozify ei taida tukea :(
  • Valinnat
    jtyrvainjtyrvain Member Viestejä: 35 ✭✭
    No onneksi huomenna tulee ZipaBox, sen pitäisi tukea ja olla muutenkin fiksummin ohjelmoitavissa kun Cozifyn.
  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Kaivoin omani varaston perukoilta testiin.
    Laite pariutui ongelmitta. Kun pistorasiaan laittaa LED-valot, menee niiden toiminta sekaisin: 100 % teholla on himmeämpi kuin 50 %. Löysin vielä laatikon pohjalta vanhan liiton hehkulampun, jolla testasin tuota himmennystä. Sillä Proove toimi paremmin, mutta ei kuitenkaan niin hyvin, että sitä kehtaisi esitellä toisille Amerikan ihmeenä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.