Saunan ohjaus pitäisi saada Gozifyn perään, jotta voisi etänä pistää saunan päälle kotiin mennessä. Olisiko tähän tarkoitukseen sopivaa relettä/kontaktoria?
Toinen kysymys koskee lämpömittareita. Olisiko tiedossa sellaista mittaria, jonka mittausalue ylettäisi jonnekkin 100-120 asteeseen? Olisi kiva saada tieto milloin sauna on lämmin.
0
Viestejä yhteensä
Kosteus ei ole tuottanut vielä ongelmia.
Minulla on juuri noin niin kuin sanot: mittari on jalkatasanteen korkeudella. Muutaman käyttökerran jälkeen hälytysraja säätyi kohdalleen. Muistaakseni nyt on 39 mittarissa > lauteilla n 70 astetta. Kun tuo hälytys lähtee 39 asteessa, on sauna meidän perheen mieltymysten mukaisessa lämpötilassa.
Jos lukemaa haluaa lämpenemisen aikana seurata, näyttää tietenkin käyttöliittymä esim. 30 astetta. Itse en tuolla lämpenemisen aikaisella tiedolla tee mitään, koska odotan sitä saapuvaa saunaan, saunaan -viestiä. Ja saunoessa tietenkin katsellaan saunan omasta mittarista.
Olen kanssasi samaa mieltä, että mittari, joka näyttäisi sen oikean lämpötilan saunojien korkeudelta, olisi kaivattu. Tosin tällä purukumi ratkaisullakin on pärjätty aika hyvin, kylmään saunaan ei ole vielä tarvinnut mennä.
Onko kukaan tehnyt vielä ohjausta kiukaalle, että sais etänä kiukaan päälle?