Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Develcon pistorasiaohjain

Uuden päivityksen myötä Develcon pistorasiaohjaimet menevät itsekseen päälle. Ja vaikka niitä sammuttelis näytöltä, niin hetken kuluttua ne ovat jälleen päällä.

Onko jotain ideaa mitä voisi kokeilla ?

Olen poistellut sääntöjä, sammutellu hubia, uudellen asennuksia ja parituksia, mutta mikään ei tunnu toimivan. Ne menee aina päälle omia aikojaan

Viestejä yhteensä

  • SimppaSimppa Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 24
    Sama ongelma täälläkin. Vika kylläkin itselläni tuntuisi olevan pistorasioissa, koska ne vaihtavat tilaansa vaikka Cozifysta olisi virrat pois päältä.
  • jankinnujankinnu Member Viestejä: 3
    Mulla nuo pistokkeet ohjailee pientä lämmityslaitetta ja tavallaan ongelma poistui kuin otin pistokkeet irti pistorasiasta ja kytkin lämmityslaitteet off asentoon. Sitten testailin pistokkeita ilman kuormaa ja kyllä ne siinä näytti tomivan normaalisit. Eli eivät menneet itse päälle ja pois. Kuorma piti fyysisesti irroittaa pistorasiasta, jotta homma toimi. Ei riittänyt että lämmityslaite oli off -asennossa

    Pistokkeen ollessa off asennossa, laitoin kuorman kiinni ja varovasti ohjasin laitteita päälle ja pois. Jotenkin se toipui. Tai on nyt toiminut normaalisti sellaiset 12h.

    Nähtävästi se ongelma oli näissä pistorasioissa. Ehkä niitä ei saisi ajaa on-off-on -tiloihin liian nopeasti kuorman ollessa kytkettynä tjms.

    Pitänee hankkia niitä Philipsin vastaavia. Mahtaako niitä nyt olla varastossa saatavilla ?
  • KhkkKhkk Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 110 ✭✭
    Kyllä minulla vaihtavat tilaansa ilman että edes laitteita on kytkettynä
  • cozifycozify Administrator Viestejä: 99 admin
    editoi syyskuu 2017
    Hei,

    olemme toistaiseksi ottaneet ko. Develco pistorasian pois myynnistä. Pyrimme selvittämään ongelmaa valmistajan kanssa - osa pistorasioista ei toimi tietyissä ympäristöissä toistaiseksi tuntemattomasta syystä.

    Toistaiseksi korvaava laite on Osram Plug https://www.cozify.fi/products/osram-lightify-plug, johon vialliset voidaan vaihtaa ottamalla yhteyttä tukeemme osoitteeseen: tuki@cozify.fi.

    EDIT: Vaihdamme vain Cozify Kaupasta ostetut Develcon pistorasiaohjaimet Osramin pistorasiaohjaimiin. Muualta hankitut laitteet on palautettava/vaihdettava myyjätahon kautta.

    Yst. terveisin,
    Jarkko / Cozify
    Post edited by tony on
  • jankinnujankinnu Member Viestejä: 3
    Saako näistä OSRAM ligtfigy plugeista näkyviin tehon kulutuksen ko. pistokkeessa ?
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Ei ilman erillistä mittaria/laitetta.
  • JereJere Member, Cozify Viestejä: 58 mod
    Tästä onkin jo muissa langoissa ilmoitettu, mutta tämä Develcon plugien ongelma on siis jo korjattu. Kyseessä oli Philips Huen lähettämien viestien aiheuttama sekoilu, joka on nyt jo aikoja sitten korjattu firmispäivityksellä.
    - Jere / Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.