Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Bugi päivityksessä?

TomTom Member Viestejä: 41
Yritin avata Cozify appin iPhonessa.

Nyt se vaatii uudelleen rekisteröitymistä. Vaikka on ollut käytössä jo 9kk.

Kun yritän rekisteröityä niin mitään sähköpostia ei tule.

Missä vika?

Mitä tehdä?

Viestejä yhteensä

  • IiroSIiroS Member Viestejä: 76
    Ainakin itsellä kesti noissa rekisteröitymissähköposteissa 20-30 min että saapuu...
  • TomTom Member Viestejä: 41
    Mitä te olette oikein rikkoneet?

    Tänäänkin piti uudestaan rekisteröityä 6 kertaa ennen kuin sovellus avautui!!!!!!!
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Juu, tuossa on tosiaan jotain häikkää. Poistin iOS beta version ja asensin appstoresta uusimman. Salasanan tilaus normaalisti. Posti tuli parissa sekunnissa tunnuksineen. Tunnarit sovellukseen ja seuraava näkymä olikin tilaa tunnukset. Vasta neljännellä kerralla sovellus käynnistyi.
  • obeesiobeesi Member Viestejä: 39
    Päivitin sovelluksen, tilasin uuden salasanan (tuli välittömästi), laitoin salasanan jonka jälkeen halusi uudelleen salasanan. Sammutin sovelluksen ja avasin uudestaan, kirjautui normaalisti sisään. Näin tein kolmelle puhelimelle/tabletille ja kaikilla toimii nyt normaalisti.
  • TomTom Member Viestejä: 41
    Eilen illalla minun piti rekisteröityä taas kerran uudestaan. Kun syöttää salasanan niin sovellus haluaa taas uudestaan rekisteröitymisen.

    Yllä oleva workaround toimii, mutta ainakin kaksi pahaa bugia tässä nyt on:
    1) Pitää kerran päivässä rekisteröityä
    2) Kun syöttää salasanan niin sitä ei sovellus hyväksy ennen kuin sammuttaa sovelluksen ja käynnistää uudelleen
  • cozifycozify Administrator Viestejä: 99 admin
    Moi, tulemme tekemään päivityksen joka korjaa tuon havaitun bugin. Tilanteen sattuessa sulje appis, ja käynnistä uudelleen, niin ei pitäisi kysyä uudestaan tarpeettomasti.
    -Jarkko / Cozify
  • vesa_cozifyvesa_cozify Member, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 48 mod
    editoi syyskuu 2016
    Hei,

    Tuo Tominkin raportoima login ongelma 2) on todella harmillinen.

    Ongelman syy liittyy muutokseen, joka pitää kirjaa appiksen näkymästä silloin kun sovellus siirretään taustalle ja otetaan taustalta uudelleen ajoon - tarkoituksena oli vain katkaista appiksen tiedonsiirto, kun sovellus siirtyy taustalla (sekä akunkeston parantamiseksi, että datakustannusten pienentämiseksi) ja uudelleen aloittaa tiedonsiirto kun sovellus otetaan esiin ja samalla paluttaa mahdollisimman hyvin aikaisempi näkymä.

    Jos loginia ei ole tehty tai hubia ei ole valittu ja käyttäjä laittaa sovelluksen taustalle, kuten käy esim. silloin kun hän hakee samalla laitteella kertakäyttöavaimen sähköpostista, niin sovellus palaa loginin alkuun. Loginia ei siis kysytä uudelleen, jos appiksesta ei poistuta kesken login prosessia... eli esim. lukee kertakäyttöavaimen sähköpostista toisella laitteella.

    Tämä vika on paraikaa korjauksen alla - valitettavasti korjauksen saaminen jakeluun kestää tovin.


    Tomin ongemaan '1) Pitää kerran päivässä rekisteröityä' kaipaisin lisää tietoa siitä missä tilanteessa niin käy - emme ole tietoisia sen kaltaisesta ongelmasta. Cozifyn periaate on, että jos käyttäjä ei ole käyttänyt järjestelmää riittävän pitkään aikaan hänen täytyy uudelleenkirjautua - mutta tällöin puhutaan useista päivistä.

    Ystävällisesti
    Vesa / Cozify
    Post edited by vesa_cozify on
  • TomTom Member Viestejä: 41
    Kolmena peräkkäisenä päivänä Cozify on halunnut uudelleenreksteröitymisen. Ensin luulin että piti rekisteröityä uudestaan kun applikaation versio oli päivittynyt. Mutta kahtena seuraavana päivänä piti taas rekisteröityä ennen kuin pääsi käyttämään valoja...
  • TomTom Member Viestejä: 41
    Piti taas illalla rekisteröityä uudestaan sovellukseen.

    Ettekö saa tätä nyt kuntoon?
  • vesa_cozifyvesa_cozify Member, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 48 mod
    Tom: Tutkimme logejamme ja näimme, että appiksesi oli tosiaan eilen (samoin kuin 1.9, 2.9 ja 3.9) lähettänyt remote yhteydellä uuden sisäänkirjautumis/rekisteröinti avaimen pyynnön, vaikka vanha kirjautuminen oli edelleen aktiivinen serveripäässä. Olemme tehneet appiksen sisäänkirjautumiseen/rekisteröintiin korjauksen ja uusi appis versio odottaa Aplen hyväksyntää, jotta saisimme sen julkaistua. Toivottavasti korjaus poistaa tämän turhien sisäänkirjautumisien pyynnön.
  • KattiKatti Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 48
    Samaa ongelmaa esiintyy minullakin. Sovellus vaatii iPadilla uutta kirjautumista päivittäin, iPhonella ei vaadi. Olen lähettänyt asiasta tukeen sähköpostia.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    editoi elokuu 2017
    Jatketaan tähän vanhaan ketjuun, vaikkei vika taida olla Cozify sovelluksessa. Taisi uusimmassa iOS 11 betassa jokin rikkoa tuota kirjautumista. Nyt saa päivittäin tilata uutta koodia. Muilla vastaavaa probleemaa?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.