Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Zigbee pistorasia ulos

Haluaisin katoksessa olevan auton lämmitystä ohjata zigbee pistorasian kautta. Kestääkö esim Osramin Lightify plug katoksessa talven yli? Ja näkyykö tuosta Cozifyssä että onko pistorasia päällä vai ei? Nyt on käytössä Nexan 433Mhz ulkokäyttöön tarkoitettuja rasioita, mutta niistä ei tiedä etänä ovatko päällä.

Viestejä yhteensä

  • klampiklampi Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 169 ✭✭
    Minulla oli viime talven Osramin plugi ulkona katoksessa ja hyvin toimi & toimii edelleen. Voihan se olla, että lämpötilan vaihtelut syövät käyttöikää, mutta jos vaikka viisi vuotta kestää, niin 35 euron hinta ei ole paha.

    Osram on zigbee-laite, eli Cozify saa siltä tilatiedon, myös siinä tapauksessa, että käyttää plugissa olevaa nappia.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Samat kokemukset, hyvin on toiminut. Hinnat vaihtelevat, nyt just tulossa Saksasta pari plugia, yht 52 €.
  • KikkariKikkari Member Viestejä: 8
    Kiitoksia, täytyy laittaa tilaukseen ja testiin.
  • PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Mulla on noita lasitetulla terassilla, mutta lämpötila laskee pakkasella siellä melkein samoihin lukemiin kuin ulkona. Kosteus ei ole kiusannut, vielä.
  • RedeyedRedeyed Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 32
    Itse toimi ok, vaikka oli sateelle altiina. Käärin kuitenkin elmukelmun plugin ja johdon ympärille.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.