Valojen ohjaus / katkaisijat

jounimjounim Viestejä: 11Member
Hei, miten olette ratkaisseet normaalien katkaisijoiden ohittamisen, onnistuuko se esim rasian taakse asennettavalla nexan WMR-1000 kytkimellä?

Eli nyt ongelma on että valot katkaisee joku taloudessa normaalilla katkaisijalla kun teeman pitäisi kytkeytyä päälle niin se ei kytke tietenkään lamppuja päälle kun niille ei tule virtaa..

Viestejä yhteensä

• klampiklampi Viestejä: 133Member, Beta-käyttäjä
    Scotchin näkymättömällä teipillä olen teipannut katkaisijat ON-asentoon niin pitkäksi aikaa, että talouden kaikkia käyttäjät ovat oppineet asian. Käyttöpaikasta riippuen 1-2 kk tarvitaan :)

Nyt ongelmaksi on muodostunut, ettei kukaan muista sammuttaa esim. keittiöstä lisävaloja, joita automaatio ei ohjaa.
  • jounimjounim Viestejä: 11Member
    Tuokin on hyvä vaihtoehto ja sitä olen myös käyttänyt, mutta silti halu käyttää "oikeita" katkaisijoita on kova..
  • PudemanPudeman Viestejä: 266Member, Beta-käyttäjä
    klampi kirjoitti:

Scotchin näkymättömällä teipillä olen teipannut katkaisijat ON-asentoon niin pitkäksi aikaa, että talouden kaikkia käyttäjät ovat oppineet asian. Käyttöpaikasta riippuen 1-2 kk tarvitaan :)

Sama systeemi. Nyt ollaan vaiheessa, jossa vieraat ihmettelevät noita teippejä. Oma huusholli tietää jo kupletin juonen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.