Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Cozify - Lämpötilagraaffit

Olen uusi Cosifyä harkitseva käyttäjä, miten onko Cosifyn kautte mahdollista tallentaa lämpötiladataa jotenkin, olen käyttänyt TellStickNetin kanssa RemoteStick appia puhelimessa, joka on auttavasti kerännyt dataa lämpötilasensoreista.

Viestejä yhteensä

  • Pasi StåhlPasi Ståhl Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 50
    Cozifyyn on lupailtu mahdollisuutta tallentaa lämpötilat Thingspeak-palveluun. Jotku hätäsimmät niitä jo tallentaa sinne omilla virityksillään.
  • jounimjounim Member Viestejä: 141
    Tuohan olis mielenkiintoista, onko mitään tarkempaa infoa tästä Cosifyn puolelta? Tai jotka ovat tämän toteuttaneet niin uskon että tieto Thingspeakiin on viety muualta kun Cosifystä...
  • Pasi StåhlPasi Ståhl Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 50
    Tässä: http://forum.cozify.fi/discussion/428/python-cozify-eli-epavirallinen-api-toteutus keskustelussa Samppa lupailee sääntöä, jolla datan voisi lähettää Thingspeak palveluun.
    Minulla on kameravalvonnan takia yksi tietokone 24/7 päällä. Tähän koneeseen olen tehnyt Python ohjelman, joka lukee Cozifystä lämpötilat (ja kosteudet) ja lähettää ne Thingspeakiin.
  • jannylundjannylund Member Viestejä: 13
    Would be nice if we could also get an integration to node-red. :smile:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.