Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Nexa WMR-1000 ei kytkeydy pois päältä

ToniAToniA Member Viestejä: 1
Hei,

Käytän Nexa WMR-1000 seinäkytkintä mutta 5/6 kerrasta se ei kytkeydy pois päältä. Pahimmillaan olen lähettänyt komennon off-asentoon yli kymmen kertaa ennenkuin se on toiminut. Päällekytkeminen kyllä toimii käytänössä joka kerta, paria poikkeusta lukuunottamatta.

Olen resetoinut kytkimen kahdesti ja lisännyt sen alusta alkaen takaisin Cozify:hin mutta tämä ei ole parantanut tilannetta.

Kuinka asiaan saisi parannusta?

Viestejä yhteensä

  • klampiklampi Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 169 ✭✭
    Terve ToniA

    Oman kokemukseni mukaan et juuri mitenkään. Minulla on noita asennettuna kolme ja toimii juuri, kuten kuvasit. Muutama lisää olisi paketissa, mutta en viitsi asentaa, kun käyttövarmuus on huono.

    Hetken _tuntuu_ toimivan pikkuisen paremmin, kun Cozify-hubin boottaa. En oikein tiedä, mihin tuo voisi perustua, mutta se tulee toisinaan tehtyä, kun oikein hermo meinaa mennä noiden Nexan releiden kanssa. Kovin kiva olisi, jos/kun Cozifyssä olisi se loki, josta näkisi, että komento edes lähtee hubilta...

    Jos haluat paremman käyttövarmuuden, joudut käyttämään komboa Nexa WBT-912 katkaisijassa ja LCMR-1000 rasiassa. Jostain kumman syystä Cozify hubi pystyy ohjaamaan erittäin täsmällisesti LCMR-1000:tta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.