Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Kaikkien laitteiden sulkeminen Away-teemalla

MikeMike Member Viestejä: 3
Hei! Haluaisin kodista lähtiessäni manuaalisesti päivittää teemaksi Away ja sen takana olisi sitten sääntö, joka sammuttaa kaiken tarpeellisen (kaikki valot, musiikin jne). En kuitenkaan ole löytänyt mistään, miten tämä tehdään. Voisi kuvitella, että tämä olisi se tärkein yksittäinen sääntö, kun lähdetään kotoota pois.. Löysin kyllä jotain siihen liittyvää, että Cozify-hubi tunnistaa, jos kännykkä lähtee pois koti-wlanista, mutta niin kauan kun älykännykän akut kestää nipinnapin yhden päivän, en aio pitää wlan-toimintoa päällä jatkuvasti. Eli vanhalle kansalle olisi kiva, jos myös manuaalinen Away olisi mahdollista.

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    MikeMike Member Viestejä: 3
    Vastaanpa omaan viestiini, eli löytyihän se tapa millä sain Away-teeman valitsemalla kaikki valot pois päältä, mutta Sonoksen play:1 -kaiuttimia en saanut samalla tavalla pois päältä.. harmi. Vastaus tohon valojen pois kytkemiseen teeman kautta löytyi teidän videopätkän lopusta. Joku wiki-tyyppinen sivu olisi ehkä näppärämpi hakuteos, kun Youtube-video.. vai onko sellainenkin ja oon vaan taas missannut sen?
  • Valinnat
    PudemanPudeman Member, Administrator, Beta-käyttäjä Viestejä: 1,205 admin
    Mike kirjoitti:

    Joku wiki-tyyppinen sivu olisi ehkä näppärämpi hakuteos, kun Youtube-video.. vai onko sellainenkin ja oon vaan taas missannut sen?

    Ei löydy. Samaa olen toivonut itsekin.
  • Valinnat
    AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Kiitos palautteesta wikin suhteen.

    Myös musiikin saa pois päältä samalla tavalla kuin valot ja pistorasiat teemaan siirryttäessä. Eli paina pitkään kaiuttimen kuvaketta, paina musiikki pauselle ja lisää tämä tila alapalkin oikeassa laidassa olevasta pyörylästä Poissa teemaan.

    Antti / Cozify
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.