Hei vieras, tervetuloa!

Näyttää siltä, että olet uusi täällä. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy aloittaaksesi.

Valinnat

Laitenäkymän ikonin teksti harmaana

HäkäHäkä Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 21
Mitä järjestelmä yrittää kertoa laitenäkymässä minulle sellaisessa tapauksessa, että laitteen nimi on harmaana. Kuva kertoo enemmän, tässä tapauksessa kyseessä on Prooven monitoimimittari. Ikonit ovat samasta mittarista. Tila vaihtelee tämän ja normaalin valkoisen välillä. Vastaavaa ei tapahdu muiden laitteiden kanssa.

Viestejä yhteensä

  • Valinnat
    mpeltomaampeltomaa Member Viestejä: 23
    Minulla ainakin käsitystä harmaasta on että ei ole yhteyttä. Koska harmaita laitteita ei voi hallita mitenkään. Esimerkiksi juuri noi lamput. Näkyy valkoisena, painat sitä. Lampun tila ei muutu mutta ikoni muuttuu harmaaksi.
  • Valinnat
    HäkäHäkä Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 21
    Jep kokemusta nimen omaan lampuista kun ovat kokonaan harmaana, mutta tämä on tuollainen välimallin tapaus. Veikkaan, että kun laitetta ei ole havaittu tiettyyn aikaan, niin asiasta kerrotaan tällä tavalla. Mutta tämä vain arvaus. Tällä hetkellä molemmat harmaana tekstin osalta. Toinen havaittu n. 60min sitten viimeksi ja toinen laite havaittu n. 20 min sitten.
  • Valinnat
    mpeltomaampeltomaa Member Viestejä: 23
    Milla laitteella käytät ? iPhone? Android? Mulla kun tuo havaittu tieto on NaN.NaN.NaN.NaN.NaN muilla kuin Windows Phonella jolla on täysin turha tehdä mitään koska se sovellus tahmaa aivan järjettömästi ja kaatuilee.
  • Valinnat
    LP6LP6 Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 83
    editoi joulukuu 2015
    Meillä nuo vastaavat mittarit ovat aina (aina, kun olen sovellusta katsonut) valkoisena. Kyseessä lienee juurikin tilanne, että Cozify ei ole saanut anturiin yhteyttä tai siltä tietoa tiettyn raja-ajan sisällä.
    -LP-
  • Valinnat
    mpeltomaampeltomaa Member Viestejä: 23
    Tekeekö muuten Cozify itse tuota sovellusta vai onko se Murata:n outsourcing / muu tuote?
  • Valinnat
    HäkäHäkä Member, Beta-käyttäjä Viestejä: 21
    Mulla käytössä iOS ja Android -laitteita. Sama juttu kaikissa. Mittari toimi pitkään ilman tätä ominaisuutta, mutta nyt tekee aika paljon tätä. Hubista mittariin matkaa n. 3m. Mittarin paristot uudehkot, joten tuskin johtuu siitäkään.
  • Valinnat
    AnttiVihavainenAnttiVihavainen Member, Administrator, Cozify, Pilotti-käyttäjä, Beta-käyttäjä Viestejä: 100 admin
    Cozify tekee itse softan sekä puhelimiin, hubiin että pilvipalveluun. Kiitokset ja pyyhkeet tulevat siis suoraan oikeaan osoitteeseen tältä foorumilta. ;-)
    Tulkintanne Laite -sivulla olevasta ikonin harmaasta sävystä on oikea.
  • Valinnat
    mpeltomaampeltomaa Member Viestejä: 23
    Hyvä juttu, silloin voi olla myös hyvillä mielen että korjaukset tulevat nopeasti :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.